Jeg er nemlig lidt træt af at jeg sådan set "ødelægger" guldhamsens rede lidt hver gang jeg tager huset op for at tjekke reden

. Det undrer mig meget man åbenbart ikke kan købe den slags huse jeg tænker på her i DK
 . Det undrer mig meget man åbenbart ikke kan købe den slags huse jeg tænker på her i DK  . . .
 . . .  (jeg må være inde i en stime hvor jeg finder ting der ikke sælges her hjemme - som tilfældet vist også er med "Flying saucer") . . . glemte at skrive at det er et bundløs hus
 (jeg må være inde i en stime hvor jeg finder ting der ikke sælges her hjemme - som tilfældet vist også er med "Flying saucer") . . . glemte at skrive at det er et bundløs hus  
   . Jeg har iøvrigt set billedet af sådan et hus på side 29 og 27 i bogen "Hamster" af Georg Gassner (staves med det tyske dobbelt s). Hvis jeg ikke finder et lignende. . . vil jeg prøve at overbevise min svoger (der er skibstømrer og fantastisk med træ
 . Jeg har iøvrigt set billedet af sådan et hus på side 29 og 27 i bogen "Hamster" af Georg Gassner (staves med det tyske dobbelt s). Hvis jeg ikke finder et lignende. . . vil jeg prøve at overbevise min svoger (der er skibstømrer og fantastisk med træ  ) til at bygge et med det hus som "grundmodel". . . eller alternativt ende med sådan en "trælabyrint" med flere rum, hvor taget også er fladt og kan tages af (men altså ikke er bundløst).
 ) til at bygge et med det hus som "grundmodel". . . eller alternativt ende med sådan en "trælabyrint" med flere rum, hvor taget også er fladt og kan tages af (men altså ikke er bundløst). 

første gang jeg har fundet det. . . og det er vist et must
  første gang jeg har fundet det. . . og det er vist et must  :lol: ).
  :lol: ). . . . men overvejer altså at tage et billede af siden hvor huset er. . . så I andre også kan se det
 . . . men overvejer altså at tage et billede af siden hvor huset er. . . så I andre også kan se det 
Jamen så skal du bare bruge det link ovenover fra Avifauna. . . i venstre hjørne rulle ned til "Kalender 2010". Her kan man vælge imellem mange forskellige dyrearter og racer. Prisen for en hamsterkalender er 69 kr.kathrine8D skrev:Jeg har sådan en trælabyrintOg den kan varmt anbefales...!
Forresten den jeg har er i link, nummer: 2En hamsterkalender...Sejt... Sådan en kunne jeg også godt tænke mig:)