Uden på pakken stor der, at det ikke lugter, er sikkert, absorbere godt, holder i lang tid og er miljø venligt.
Er det noget jeg bør prøve at bruge, det er jo bundmatriale (og oveni købt rigtig fint

Ja farvene er nu sødeEmily skrev:Jeg tror ikke der sker noget på 14 dage og heller ikke his du bruger det i længere tid. Hvis der sker hamsteren noget tror jeg ikke det vil være noget der kan ses, dermed ikke sagt det er godt. (der er jo sikkert også blevet lavet tests på det)
Men sødt ser det ihvertfald ud og smart med de forskellige farver
hehe det siger jo lidtBittéHamstereN skrev:Ja farvene er nu sødeEmily skrev:Jeg tror ikke der sker noget på 14 dage og heller ikke his du bruger det i længere tid. Hvis der sker hamsteren noget tror jeg ikke det vil være noget der kan ses, dermed ikke sagt det er godt. (der er jo sikkert også blevet lavet tests på det)
Men sødt ser det ihvertfald ud og smart med de forskellige farverMen i USA har de mange flere farver, rød, gul, hvid, grå, grøn, lilla og "mange farvet" og selvfølgelig også blå og lyserød.. Men altså USA har også lyserøde og blå pudler
Ja, det siger USA er gak gakEmily skrev:hehe det siger jo lidtBittéHamstereN skrev:Ja farvene er nu sødeEmily skrev:Jeg tror ikke der sker noget på 14 dage og heller ikke his du bruger det i længere tid. Hvis der sker hamsteren noget tror jeg ikke det vil være noget der kan ses, dermed ikke sagt det er godt. (der er jo sikkert også blevet lavet tests på det)
Men sødt ser det ihvertfald ud og smart med de forskellige farverMen i USA har de mange flere farver, rød, gul, hvid, grå, grøn, lilla og "mange farvet" og selvfølgelig også blå og lyserød.. Men altså USA har også lyserøde og blå pudler
Det virker rigtig godt indtil videre og det der er tisset i er meget nemmere at få ud, end hvis det er spånerkathrine8D skrev:Det ser fint ud, med farvene.
Men det er vist godt du liige tester det først.
Oki.BittéHamstereN skrev:Det virker rigtig godt indtil videre og det der er tisset i er meget nemmere at få ud, end hvis det er spånerkathrine8D skrev:Det ser fint ud, med farvene.
Men det er vist godt du liige tester det først.
Angiveligt har det en vejledende usalgspris på 49,- for en 14L og 199,- for 60L.. som sagt regner jeg kun med at det bliver den naturfarvet version, men hvis der er nogle her inde der gerne vil prøve de lidt "poppet" farver, og overvejer at bestille gennem LUX, så sig endeligt lige til.. så kan de specielt bestilles samtidigt.. sender bestillingen afsted her senere i aften..kathrine8D skrev:Oki.BittéHamstereN skrev:Det virker rigtig godt indtil videre og det der er tisset i er meget nemmere at få ud, end hvis det er spånerkathrine8D skrev:Det ser fint ud, med farvene.
Men det er vist godt du liige tester det først.Syntes det ser spændende ud, og hvis det er godt nok og ikke skadeligt, så skal det helt klart prøves
:P :D
Lux: Hvis i får det, hvad kommer det så til at koste?