Hjul til guldhamster og dværghamster

Beskrivelse mangler
Låst
Pjuske

Hjul til guldhamster og dværghamster

Indlæg af Pjuske » 13. mar 2010 13:45

Jeg har efterhånden fået tygget mig igennem mange mange sider herinder og læst til jeg var ør i hovedet, - og fundet mange gode svar på spørgsmål jeg selv havde, men nu er jeg lidt i tvivl.
Jeg har nu fundet et par steder hvor man kan købe hjul til hamster, men hvad for et skal det være?

Mine børns to dværge har hver deres alm. plasthjul til at sætte på tremmerne - den med "bund" i så fødder ikke kommer i klemme.

Jeg kan jo sagtens se på størrelsen, at det slet ikke vil passe en guldhamster - så dem skal jeg have købt til (har forelsket mig i nogle - 3 stk. som jeg "snart" får hjem).

Har fundet de der Wooden Wheels - to forskellige - en fra zooplus og en fra en dansk side (kan ikke huske linket lige nu - men det var herinde fra jeg fandt det) - og den danske side er der huller foran.

De skal kunne stå selv - da guldhamstrene kommer i et hjemmelavet bur hvor der ikke er tremme i siderne, - så hvordan får man dem til at stå selv uden at de vælter ned over dyret?

burrus

Indlæg af burrus » 13. mar 2010 14:07

jeg har aldrig oplevet af wodent wheels er væltet :wink:  ellers er de også så lette at guldhamsteren let ville kunne kravle ud.

men har aldrig hørt om at det skulle vente.
Wodent Wheel foden er meget stabil  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 13. mar 2010 17:53

Som Pia siger, kan de sagtens stå af sig selv, da metalfoden er ret tung i forhold til selve plastikhjulet. Det er et af de bedste hjul, du kan få fat i.  :wink:
Du kan også købe Wodent W. hos LUX Shoppen eller Lykke herinde fra. (Hvis hun da ellers stadig forhandler dem.)  :)

Lykke

Indlæg af Lykke » 13. mar 2010 18:20

Hvis hun er mig, så ja, jeg sælger på livet løs af dem  :)
Info på http://www.freewebs.com/lykkehamsteri/w ... salgaf.htm

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 13. mar 2010 18:32

Lykke skrev:Hvis hun er mig, så ja, jeg sælger på livet løs af dem  :)
Info på http://www.freewebs.com/lykkehamsteri/w ... salgaf.htm
Ja, hun er dig.  :wink:  :oops:

Låst