Hamsterland bur?

Beskrivelse mangler
Låst
Majlund

Hamsterland bur?

Indlæg af Majlund » 25. mar 2010 08:24

Undskyld det håbløse billede :roll: . . . Men ved nogen om det såkaldte hamsterland er et godt bur til en enkelt dværghams? Eller er det - rent ud sagt - frygteligt at holde rent grundet de fire tårne + rør? :scratch:
Sønnen har forelsket sig lidt i det til hans hams nemlig. . . og jeg tror da også den ville syntes det er et bur med mange klatremuligheder + stadig "kattesikkert". . . Men hvordan man gør tårnene rene kan jeg ikke lige gennemskue :oops:  :wink:

Billede

burrus

Indlæg af burrus » 25. mar 2010 08:28

altså buret er jo "ok" som bur - men jeg ville ikke have det, netop fordi det må være et helvede at holde rent :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Majlund

Indlæg af Majlund » 25. mar 2010 08:37

Jeg tror altså også jeg ender med at være lyseslukkeren der forklarer ham om det besværlige ved rengøringen af det bur :) . . . men jeg kan sagtens se hvad det er der "fænger" ved det bur. . . specielt når man er en dreng på 10 år. . . og ens mor klarer burrengøring for en :lol:  :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 25. mar 2010 11:04

Jeg tror det kan skilles helt ad for rengøring, men jeg ville altså heller ikke bruge flere timer på at skille, vaske, tørre og samle alle delene igen.
Man behøver næsten ikke være en tiårig dreng, for at synes, det ser spændende ud ellers.  :oops:   :lol:

Låst