Hængekøje?
Hængekøje?
Hej. Jeg gør alt for at aktivere min guldhamster, så den ikke keder sig. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med at give dem en hænhekøje? Eller er det kun til rotter osv?
Hvis du vil have nogle gode hængekøjer beregnet til hamstere, kan du gå ind her og kigge; www.petpile.dk
Men det er nok billigere at sy dem selv, medmindre man ikke er god med en symaskine :roll:
Men det er nok billigere at sy dem selv, medmindre man ikke er god med en symaskine :roll:
Vores var ikke særlig interesseret heller. Lige indtil vi proppede broccoli i den 
Den er så med lammeskindsfór så gik ikke rigtig i det lange løb da rester efter hendes broccoli orgier ofte kommer ned imellem ulden. Vi bruger nu et lille 'hænge-telt' i stedet. Det har to huller i siden og et i loftet, så hun bruger det også til at skifte etage med. Det ser vældig lystigt ud når det svinger frem og tilbage mens hun voldgnasker

Den er så med lammeskindsfór så gik ikke rigtig i det lange løb da rester efter hendes broccoli orgier ofte kommer ned imellem ulden. Vi bruger nu et lille 'hænge-telt' i stedet. Det har to huller i siden og et i loftet, så hun bruger det også til at skifte etage med. Det ser vældig lystigt ud når det svinger frem og tilbage mens hun voldgnasker

-
Min pige er ret glad for sine køjer. Det er sjældent jeg ser hende i dem, men der er alle tydelige tegn på, at hun er der ofte. Hun gemme bl.a. mad deroppe og så har den ene også en del efterladenskaber i sig, så jeg er slet ikke i tvivl om at hun bruger dem.
Jeg har petit-køjer fra LUX og er rigtig glad for dem! :D
Jeg har petit-køjer fra LUX og er rigtig glad for dem! :D