Våd af sved.

Beskrivelse mangler
Låst
Charlotte

Våd af sved.

Indlæg af Charlotte » 20. jul 2010 21:43

Når min guld han vågner om aftenen, så har han de sidste par dage været våd af sved på kroppen. Min hun der går i samme slags bur og sover i et mindre hus har ikke samme problem. Han er langhåret mens hun er korthåret. Jeg har siddet og kigget om det er fordi han vasker sig for han gør meget ud af at være ren men jeg tror det er når han vågner. Har nogle af jer andre oplevet det samme?

Bella

Indlæg af Bella » 20. jul 2010 21:48

Ja, hvis de er i et plastikhus, eller et hus de ikke kan ånde i.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne :-)

Charlotte

Indlæg af Charlotte » 20. jul 2010 21:51

Tak for det hurtige svar. Han sover under en plastik-ting der går gennem hele buret og som ellers har masser af huller og udgange. Er det bedre at jeg fjerne alt han kan sove i/under mens det er så varmt?

Og skal jeg så også fjerne hunnens hus fra hendes bur? Hun er jo ikke våd når hun vågner.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. jul 2010 22:00

Min den ene har fået en bunke toiletruller og har valgt at sove i sådan en. Prøv evt at give den sådan et par stykker i varmen... Det er nok mere åndbart  :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Nougat

Indlæg af Nougat » 20. jul 2010 22:26

Jeg har også en langhåret han guldhamster, som ofte er lidt svedig ovenpå når den har sovet i dens hus. Tror ikke man kan gøre så meget ved det. Den burde jo selv kunne finde ud af det. Så længe den har nogle rør og andet at ligge i, end dens hus, så tror jeg det er godt nok. Så har den jo et valg om hvor den bedst kan lide og ligge i varmen :-) Min sover oftest i dens hus, men tager også nogle gange en lur i et rør der ligger i et hjørne :-)
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Charlotte

Indlæg af Charlotte » 21. jul 2010 01:37

Han sover ikke i hans hus. Det er sådan en plastik"gang" han kan gå på og under. Der sover han. Så han ligger fint nok bortset fra alt det toiletpapir han har isoleret sin seng med. Han har også et par rør men dem gider han ikke lege med. Skålen med sand og hjulet er det eneste spændende for ham (og så hans madskål).  :D

Men det er rart at vide at min ikke er den eneste der sveder i varmen.  :D

Låst