Jeg snart have en lille sød guldbamse-unge, og jeg syntes jeg mangler noget legetøj, til den.
Jeg tænkte at jeg ville prøve at lave noget selv, istedet for at købe det, men jeg er simphelthen løbet tør for Kreative Idéer??
Så jeg ville høre om der er nogen der har nogle Idéer??
Med Venlig Hilsen
Kreative Idéer??
saml papæsker fra alt du kan.. cornflakes, havregryn, når i får pakker med posten osv... de er supergode til at lave gemmesteder i forskellige størrelser og kan også bruges til at lave labyrint inde i buret..
ved ikke hvor stort buret er så det er lidt svært..
papæsker kan også bruges til at stables og lave højdeforskelle i buret...
gamle strømper/tøj, håndklæder... de er gode til både at overdække buret med i varme/kolde tider, de kan klippes i mindre stykker som hamsteren kan bruge til redemateriale... strømper har jeg selv brugt til at sætte ud over en plastflaske jeg havde klippet top og bund af og så brugt det som gang til at der i bunden var en plastblomsterting (de der med en masse små huller nederst man sætter planterne i)...
tænk som en hamster: gemmesteder, gange, udkigsposter...
ved ikke hvor stort buret er så det er lidt svært..
papæsker kan også bruges til at stables og lave højdeforskelle i buret...
gamle strømper/tøj, håndklæder... de er gode til både at overdække buret med i varme/kolde tider, de kan klippes i mindre stykker som hamsteren kan bruge til redemateriale... strømper har jeg selv brugt til at sætte ud over en plastflaske jeg havde klippet top og bund af og så brugt det som gang til at der i bunden var en plastblomsterting (de der med en masse små huller nederst man sætter planterne i)...
tænk som en hamster: gemmesteder, gange, udkigsposter...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-