Hvornår er den tam?

Beskrivelse mangler
Låst
qwertyy

Hvornår er den tam?

Indlæg af qwertyy » 7. aug 2010 08:37

God morgen hamsterfolk!
Jeg fik en hun guldhamster i torsdag, og hun er bare så nysgerrig og virker overhovedet ikke bange for mig.
2. dag efter jeg havde fået hende, prøvede jeg at give hende et stykke frugt, som hun tog uden at tøve. :wink:
Hun springer allerede op på min hånd når jeg sætter den ned i buret.
Hvis hun ligger i sin hule (og er vågen selvf) plejer hun at gå et par gange rundt om min hånd for til sidst at sætte sig i den.
Men hvis hun løber i i sit hjul vil hun kun lige snuse og så løbe igen.
Jeg synes hun virker tam nu, men det kan hun da næsten ikke nå at være, når jeg kun har haft hende 3 dage. Er det bare nysgerrighed? :scratch:
Hvordan er hamstere når de er helt tamme?  :?:
Billede+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.

Trille

Indlæg af Trille » 17. aug 2010 14:53

Jeg har næsten også lige fået en lille Ny guldhamster unge..
Hun er også allerede meget tryg, nu, og kommer selv ud af lågen Osv.

Min gamle guldhamster blev helt tam, når jeg havde hende oppe sad hun helt stille og lyttede, og hun vaskede sig oppe i min hånd(et tegn på tryghed)

Jeg tror ikke din guldhamster er 100% tam endnu på tredje dagen, men det lyder som om den allerede er meget tryg,.
Har ud efter egne erfaaringer oplevet at guldhamstere er meget lette og gøre tamme,. Og forbliver det i laaaang tid selv om man ikke har den oppe i en periode..:)

Trille

Indlæg af Trille » 17. aug 2010 14:53

Jeg har næsten også lige fået en lille Ny guldhamster unge..
Hun er også allerede meget tryg, nu, og kommer selv ud af lågen Osv.

Min gamle guldhamster blev helt tam, når jeg havde hende oppe sad hun helt stille og lyttede, og hun vaskede sig oppe i min hånd(et tegn på tryghed)

Jeg tror ikke din guldhamster er 100% tam endnu på tredje dagen, men det lyder som om den allerede er meget tryg,.
Har ud efter egne erfaaringer oplevet at guldhamstere er meget lette og gøre tamme,. Og forbliver det i laaaang tid selv om man ikke har den oppe i en periode..:)

Låst