Bomuldsbælge
Bomuldsbælge
Hej
Har siddet og kigget på en masse tilbehør til hamstre, og så faldt jeg over bomuldsbælge. Nogen der har erfaring med det? Det virker jo som en rigtig god beskæftigelse for hamstrerne.
Har siddet og kigget på en masse tilbehør til hamstre, og så faldt jeg over bomuldsbælge. Nogen der har erfaring med det? Det virker jo som en rigtig god beskæftigelse for hamstrerne.
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
-
Jeg gav min dværghamster en "kapok" bælg i går, som stort set er det samme som en bomuldsbælg og han gik helt amok med at hive så meget ud han kunne have i munden og susede tilbage i huset med det. Det gjorde stor lykke!
Jeg tænker at bruge det fremover som supplement til redematerialet - og det er fint at han får lov at arbejde lidt for det. Jeg skulle dog brække bælgen lidt op først, da den ellers ville være svær for ham at få hul på.
Mvh.
Betina
Jeg tænker at bruge det fremover som supplement til redematerialet - og det er fint at han får lov at arbejde lidt for det. Jeg skulle dog brække bælgen lidt op først, da den ellers ville være svær for ham at få hul på.
Mvh.
Betina
-
Jeg har set dem i flere dyrehandler - bl.a. Bonniers Dyrehandel (Stenløse), men jeg har købt mine på www.zooplus.co.uk
-