Bider min kæreste

Beskrivelse mangler
Låst
Nougat

Bider min kæreste

Indlæg af Nougat » 1. jan 2011 14:33

Hej  :)
Som overskriften lyder, så har jeg et lille problem med min vinterhvide. Hun er rigtig nysgerrig, og kommer ud fra hendes hule, når man kalder på hende. Hun har haft en periode hvor hun bed meget, men det er lige så stille aftaget. Nu er vores problem bare, at hun er begyndt at angribe min kæreste, så snart han stikker hånden ned i buret! Han har aldrig gjort hende noget, og han forguder hans lille prinsess. Jeg kan stikke hånden ned til hende, lige efter han har taget hans hånd op, og mig bider hun ikke.
Er der nogen der har en forklaring på hvorfor hun gør det? Eller har oplevet noget lignende?
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Wampi

Indlæg af Wampi » 1. jan 2011 17:51

jeg har kun oplevet at når jeg har min mens at der er forskel.. de er ikke glade for mig der...

tænker at han måske har en lugt som hun ikke genkender... prøv at sætte jeres hænder ned samtidigt så vil hun muligvis opfatte jer som "et" væsen og på den måde blive mildere stillet overfor ham...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Nougat

Indlæg af Nougat » 1. jan 2011 18:28

Okay :-) Hun har kendt ham lige så længe, som hun har kendt mig, og det har ikke været sådan her altid
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Lucca

Indlæg af Lucca » 8. feb 2011 19:27

Prøv at lade din kæreste få youghurt på fingrene. Så er der stor chance for dit hamster slikker ham i stedet for at bide. Lad ham lokke hamsteret ud i sine hænder og hvis det ikke lykkes, så tag selv hamsteren op og lad den løber over i hans hænder så den kan vende sig til lugten og varmen som han har. Bed ham om at puste den i ansigtet hvis den bider ham.

mvh Luc.
:lol:

Låst