Nogen der kan hjælpe mig
Min hamster hvæser
-
Freja D. Arvidsen
Min hamster hvæser
Som sagt hvæser min nye vinterhvide hams. jeg fik hende i sidste uge og hun er meget tryg ved mig. Men når jeg tager hånden ned til hende så hvæser hun af mig. Efter lidt tid kravler hun op i min hånd og er glad igen 
Nogen der kan hjælpe mig
:?: Jeg har prøvet at puste på hende når hun gør det, men så bliver hun bare mere sur 
Nogen der kan hjælpe mig
R.I.P Malou 4-5-2012
-
Saharaspunk
Sætter du hånden hurtigt ned i buret, og vækker du hende?
For hvis du laver hurtige/pludselige bevægelser, så kan det godt være hun bliver forskrækket. Og hvis du vækker hende, kan jeg godt forstå hun hvæser. Det er de færreste hamstre, der synes det er sjovt at blive vækket.
Prøv at bevæge dig langsomt, eller have en lille godbid med når du stikker hånden ned i buret. Så kan det være den holder op med at hvæse.
For hvis du laver hurtige/pludselige bevægelser, så kan det godt være hun bliver forskrækket. Og hvis du vækker hende, kan jeg godt forstå hun hvæser. Det er de færreste hamstre, der synes det er sjovt at blive vækket.
Prøv at bevæge dig langsomt, eller have en lille godbid med når du stikker hånden ned i buret. Så kan det være den holder op med at hvæse.
-
Hamster <3
Ved ikke om det er det, men..
Pas på med at hånden kommer "oppe fra", da de hurtigt føler det som et anbgeb (:
Hvis du gør det, vil den hvæse, for at sige du skal gå væk..
Ikke fordi den ikke kan lide dig! men bare på grund af angrebet
Nye lugte kan den også blive bange for (:
Pas på med at hånden kommer "oppe fra", da de hurtigt føler det som et anbgeb (:
Hvis du gør det, vil den hvæse, for at sige du skal gå væk..
Ikke fordi den ikke kan lide dig! men bare på grund af angrebet
Nye lugte kan den også blive bange for (:
Kærlige hamster hilsner fra Sofie og søde Hamster<3
-
Freja D. Arvidsen
Det gjorde min hamster også... Jeg fandt ud af at det var fordi hamstere er nogle sovetryner og ikke er særlig glade for at bliver vækket, så viser de tænder og siger nogle hvæselyde. Jeg prøvede også i en periode med mit andet hamster som ikke kunne blive tam at puste da jeg fik det som råd herinde, men det hjælper ikke det skræmmer den bare mere.
Ved ikke om det var det du mente
Ved ikke om det var det du mente
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220
Medlemsnummer 220