anbefal et lydløst hamsterhjul

Beskrivelse mangler
Låst
madunse

anbefal et lydløst hamsterhjul

Indlæg af madunse » 3. maj 2011 12:05

Jeg har (som nogle måske ved) for nyligt købt dværghamster nr. 2.... Den har dog ikke noget hamsterhjul endnu, og ville derfor høre om I kan anbefale er der ikke larmer.... :) den er MEGET aktiv den lille ny, så at det ikke larmer er ret højt prioriteret...   :wink:

Nougat

Indlæg af Nougat » 3. maj 2011 13:06

Jeg vil enten anbefale woodent wheel eller en flying saucer
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Hamster <3

Indlæg af Hamster <3 » 3. maj 2011 15:03

Kan ikke lige huske navnet, men jeg har et hjul som slet ikke larmer.

Det er ud af træ, så måske bare et hjul af træ eller (som der er blevet nævnt) en  flying saucer  :hsmile:
Kærlige hamster hilsner fra Sofie og søde Hamster<3

Lykke

Indlæg af Lykke » 3. maj 2011 15:31

wodent wheels er ikke af træ, men af plastic, og de larmer ikke (jeg tror det er fordi materialerne der er brugt giver mindre gnidning).

Thitte

Indlæg af Thitte » 3. maj 2011 16:09

Jeg har et træhjul fra Karlie Wonderland, som er helt vildt lækkert, og også rigtig pænt at se på.
Det er fuldstændig lydløst, det eneste jeg kan høre er, lyden af min hams små dappende poter i hjulet ;-)

Det kan købes i Maxizoo, og mener, at jeg gav lige omkring 180 kr for den mellemste størrelse :-)

http://www.petvillas.co.uk/media/BAhbB1 ... MA.jpg.jpg
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Pauline

Indlæg af Pauline » 3. maj 2011 16:26

Min hamster haret Karlie wondeland hjul.

Det eneste man kan høre er hamsterens små føder der rammer bånden når den løber, men det er ikke så højt:-)
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Lykke

Indlæg af Lykke » 3. maj 2011 16:41

Karlies træ-hjul er også fine - det eneste problem er, at det bliver ulækkert i længden, hvis hamsteren holder af at tisse i sit hjul  :lol:

Kim

Indlæg af Kim » 3. maj 2011 16:41

Trixie hjul er også ret gode. Jeg havde problemet med at jeg ikke kunne sove for hjulene lige da vi havde fået vores hamstere. Så det første vi gjorde var at skaffe nye hjul til dem.
Vi har fået fadt i nogle Trixie hjul som vi er blevet meget glade for og jeg hører dem over hovedet ikke om natten.
Det er ikke de billige Trixie hjul som man finder nogen steder. Vi fandt vores i Tyskland. (se billedet neden under) Vores hjul er 20cm i diameter til vore dværghamstere.

Men jeg er helt enig med at de træhjul er helt suverene når det kommer til at være stille. Vi har også et af dem og det siger ikke en lyd. Det eneste problem vi har haft med træhjulene er at hvis de tisser i dem lugter de en del mere end dem af plastik og er noget sværere at rengøre.

Kim
Vedhæftede filer
hjul.jpg
Vores hamster hjul.
hjul.jpg (65.45 KiB) Vist 7590 gange
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

madunse

Indlæg af madunse » 4. maj 2011 18:15

Tak for svarene alle sammen!  

Det blev et wodent wheel - da det var sådan et jeg lige kunne finde på nettet.. Selvom jeg tror jeg nok havde købt et af træ hvis jeg kunne finde et :)

madunse

Indlæg af madunse » 4. maj 2011 18:17

Iøvrigt nogle flotte billeder du har på din hjemmeside MWW :)

Låst