HJÆLP min hamster skal bo i et akvarium

Beskrivelse mangler
Låst
speedy

HJÆLP min hamster skal bo i et akvarium

Indlæg af speedy » 23. maj 2011 14:12

:D hved ikk hvad jeg skal gøre er helt blank har et bur men min gamle hamster hadde kræft og det smitter så den nye skal ikk have det samme så jeg skal bruge akvarium :oops:  :roll:  :roll:  :D  :roll:  :shock:  :D

speedy

Re: HJÆLP min hamster skal bo i et akvarium

Indlæg af speedy » 23. maj 2011 14:13

[quote="speedy"]:D hved ikk hvad jeg skal gøre er helt blank har et bur men min gamle hamster hadde kræft og det smitter så den nye skal ikk have det samme så jeg skal bruge akvarium :oops:  :roll:  :roll:  :D  :roll:  :shock:  men hvordan skal jeg sætte vandflasken op ps ikk med lim

CeCa

Indlæg af CeCa » 23. maj 2011 14:49

Du kan sætte vandflasken op med sugekopper eller velcro.
Billede

Nougat

Indlæg af Nougat » 23. maj 2011 16:01

Kræft smitter da ikke?
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Isa/DeLaCreme

Indlæg af Isa/DeLaCreme » 23. maj 2011 21:40

Kræft smitter ikke så du kan sagtens bruge det gamle bur. Og hvis du måske har misforstået navnet på din gamle hamsters sygdom så kan man decinficere bure med fx Virkon S  :D

HannaH

Indlæg af HannaH » 7. jun 2011 18:48

Er det ikke også lidt synd at dit hamster ikke får lov til at deltage i alle de dejlige lugte der måtte være rundt om et bur i forhold til et akvarie? Der må også være noget med ilt i forhold til i et bur, men det kommer jo nok lidt an på hvilket låg man smider på.

Kim

Indlæg af Kim » 7. jun 2011 18:57

Der er mange som har deres hamstere i akvarier og det betyder ikke noget. Man må jo ikke forsegle det alligevel så der kommer lugte ind gennem toppen.
Og så får den jo stadig en del oplevelser når den så kommer ud fra tid til anden.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Låst