Lille Flying Saucer - hvor?

Beskrivelse mangler
Låst
mette
Indlæg: 46
Tilmeldt: 12. nov 2010 16:35

Lille Flying Saucer - hvor?

Indlæg af mette » 30. maj 2011 21:41

Er der nogen der ved, hvor man kan købe en lille flying saucer? De er udsolgt på lux-shoppen, og jeg spurgte dem idag, men de ved slet ikke, om de får flere af dem.  :(

Marie
Indlæg: 62
Tilmeldt: 1. jun 2011 18:31

Indlæg af Marie » 15. jun 2011 21:43

Prøv amazon.com De har, og skulle også sende til Danmark, jeg har i hvertfald selv lige bestilt.  :D

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 18. jun 2011 09:49

pas på med amazon.com
De sender det formentlig fra USA og hvis det bliver stoppet i tolden, ryger der told og ca. 160 kr. gebyr på.

find en eu-side.
Tror f.eks. amazon.co.uk har dem, men igen skal man se om de skriver hvor det bliver sendt fra. Med cd'er skriver de nogle gange, at den vil blive sendt fra USA nemlig - men ellers bør det blive sendt fra EU.

Marie
Indlæg: 62
Tilmeldt: 1. jun 2011 18:31

Indlæg af Marie » 21. jun 2011 13:21

Lykke skrev:pas på med amazon.com
De sender det formentlig fra USA og hvis det bliver stoppet i tolden, ryger der told og ca. 160 kr. gebyr på.

find en eu-side.
Tror f.eks. amazon.co.uk har dem, men igen skal man se om de skriver hvor det bliver sendt fra. Med cd'er skriver de nogle gange, at den vil blive sendt fra USA nemlig - men ellers bør det blive sendt fra EU.
Skulle lige til at skrive at jeg skisme aldrig har haft problemer med at handle fra amazon, men det er nok fordi det er fra deres UK side jeg har handlet.  :wink:  Går jeg ind på amazon.com spørger siden selv om man handler fra Danmark, og anbefaler deres UK side i stedet for, og ja, der har de dem også.  :wink:

mette
Indlæg: 46
Tilmeldt: 12. nov 2010 16:35

Indlæg af mette » 25. jun 2011 15:06

Jeg fandt en på UKpetsupplies, til kun omkring 25 kr! :-) Men tak for svarene.

Annette

Kommer til Danmark

Indlæg af Annette » 5. jul 2011 13:46

Jeg var på Bregentved i weekenden.
Der var en stand med alle mulige gnaverting.

De var ved at tage flying saucers til Danmark. Så om ikke så længe tror jeg, man kan købe dem herhjemme.

Jeg GLÆDER MIG. De er bare for lækre.

Tror, de hedder www.gnaver-shoppen.dk. En ny webbutik.
Men de virkede rigtigt flinke.

Dejligt, at du fandt en, Mette. Hvad måtte du give i porto?

Låst