Ferplast sippy-drikkeflaske

Beskrivelse mangler
Låst
Thitte

Ferplast sippy-drikkeflaske

Indlæg af Thitte » 14. aug 2011 16:15

Hej alle!  :D
Jeg tænker på at købe to stk. Ferplast Sippy-drikkerflasker, altså denne; http://privatengros.dk/produkt/Ferplast ... _small.htm.
Men er der nogen, som har erfaringer med disse? De skal bruges til akvarium - følger sugekopperne med, hvis jeg køber den "normale", eller er det en speciel jeg skal købe? :)
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Josephine

Indlæg af Josephine » 14. aug 2011 16:32

Uh! Ja, dem har min lillesøster til sit dværghamster...
æhm, det er vel okay. Men hun har tremmebur, så ved ikke hvordan det er til et akvarium...

Jeg tror ikke ligefrem jeg ville anbefale det? Men som sagt, ved jo ikke hvordan det fungerer til akvarium..

Mvh. Josephine
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Thitte

Indlæg af Thitte » 14. aug 2011 16:35

Er nu mere efter meget lang tids prøvelser med andre drikkeflasker, at jeg nu tyr til dette :-) Så hvis nogen har konkrete erfaringer med at de skulle være dårlige vil jeg gerne hører fra jer  :D
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Janneha

Indlæg af Janneha » 17. sep 2011 21:43

Jeg har netop kigget på denne da Maja skal beholde unge nr.3 og vi skal have den i sådan en plastkasse med huller i. Den type flaske siddder ikke ordentligt for den er beregnet til at hæfte på YDERSIDEN og man skal vende et beslag om for sugekopperne kommer til at sidde så den kan sidde inden for.

Jeg har i et eller andet indlæg set nogen der har en flaske sat fast på indersiden men husker jo ikke hvor

Ihvarh

Indlæg af Ihvarh » 18. sep 2011 09:12

Jeg kan slet ikke se noget om, at der følger sugekop med? Det ligner, den kun er beregnet til tremmebur :S
Mvh Eva

Hamsternybegynder :P

Låst