Pearl, agouti eller saphir?
-
Pearl, agouti eller saphir?
Er der nogen der vil give et bud på hvilken "slags" min vinterhvide dværghamster er? Han er fra dyrehandel, så jeg har ikke stamtavle på ham, og han kan derfor godt være hybrid. Men af ren nysgerrighed ville jeg da gerne vide hvilken en af overstående i mener han er? 

- Vedhæftede filer
-
- Peanut
- Unavngivet.png (151.42 KiB) Vist 2512 gange
I det at der ikke er stamtavle på ham og han stammer fra en dyrehandel er han højest sandsynlig hybrid, og han vil derfor også blive betragtet som en hybrid.
Hybrider kan have andre farver end vinterhvide, så man kan ikke rigtig give farven et navn udfra de vinterhvides farver, men hvis man skulle så kunne den der godt ligne en agouti.
Hybrider kan have andre farver end vinterhvide, så man kan ikke rigtig give farven et navn udfra de vinterhvides farver, men hvis man skulle så kunne den der godt ligne en agouti.
-
Okay, jeg vidste faktisk ikke det med at hybriderne kan have andre farver - tak for infoLaeborg skrev:I det at der ikke er stamtavle på ham og han stammer fra en dyrehandel er han højest sandsynlig hybrid, og han vil derfor også blive betragtet som en hybrid.

-