Bundstrøelse

Beskrivelse mangler
Låst
Eva-trold

Bundstrøelse

Indlæg af Eva-trold » 7. okt 2011 08:07

Hej alle.
Min ene hamster er begyndt at nyse, og efter hvad jeg har læst er det pga bundstrøelset. Jeg bruger spåner med carefresh ovenpå. Mine andre hamstere har intet problem med det.
Er der nogen der kender noget bundstrøelse der ikke er så meget støv i? Så vil jeg nemlig bruge det til ham, eller er der ikke noget der er bedre?
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Emily

Indlæg af Emily » 7. okt 2011 09:59

ihh jeg kan selfølgelig ikke huske hvad det hedder. Men ved der findes noget for købte et eller andet naturprodukt, hvor der ikke skulle være støv i. men prøv at hør ad i en stor dyrhandler. Men carefresh skulle der heller ikke være meget støv i?
--Emily--

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 7. okt 2011 13:24

Ok, tak. Det kan være det er spånerne han nyser af... spørger i dyrehandleren næste gang :)
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Thitte

Indlæg af Thitte » 7. okt 2011 15:54

Dyrehandleren ved i mange tilfælde ikke hvad de snakker om. Jeg skiftede selv strøelse, da min ene hamster begyndte at nuse.
Jeg kiggede mig omkring på http://www.lux-shoppen.dk og synes de er rigtig gode til at vejlede. Både på produkternes beskrivelse, men også hvis man henvender sig til dem.

Jeg bruger nu selv Biobase som bundstrøelse, hvilket jeg er rigtig, rigtig tilfreds med! http://www.lux-shoppen.dk/biobase-p-41.html
Det støver på ingen måde og mine hammier ser ud til at nyde det! :-)
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 7. okt 2011 22:06

Ok, mange tak. Det må jeg hellere prøve! :D
Medlemsnummer 220

Låst