Hamster skifter hjem

Beskrivelse mangler
Låst
diabolical

Hamster skifter hjem

Indlæg af diabolical » 26. dec 2011 15:03

Jeg har en hamster på ca. 1½ år som altid har sovet i sit hus, men den sidste uges tid har han sovet og opbevaret sig meget i sin hængekøje. Jeg prøvede at rense huset godt og grundigt, for at se om det var det der var gal, men han har stadig sovet i hængekøjen.

Er det normalt at en hamster lige pludselig skifter hjem?

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 26. dec 2011 15:12

Nu er det jo vintertid og hamsteren tænker på sikkerhed og mad. Det kan være at den lige har følt sig tryg der? Mine hamstere sover hvor det passer dem...  :wink:  du skal ikke være bekymret - det er ikke farligt!
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

diabolical

Indlæg af diabolical » 26. dec 2011 16:47

Eva-trold skrev:Nu er det jo vintertid og hamsteren tænker på sikkerhed og mad. Det kan være at den lige har følt sig tryg der? Mine hamstere sover hvor det passer dem...  :wink:  du skal ikke være bekymret - det er ikke farligt!
Jeg tænkte nok at det bare var noget i den stil. Blev bare lidt bekymret for alle de hamstre jeg før i tiden har haft har kun skiftet hjem lige før de døede. Der er nok bare varmere i hængekøjen :D

sandi

Indlæg af sandi » 12. jan 2012 21:46

Mine hamstere plejer at sove hvor de føler de har det bedst. Dvs. nogle gange skifter de rundt deres sovesteder, og det har INTET at gør at de skal til at dø. Ellers skulle min snart over 2 årig  winter white han hamster som har avlet rigtigt mange børn, (aægte), have været MEGET død nu, og han lever i det bedste velgående for sit alder.!!! lad dem bare sove hvor de vil; er det jeg vil anbefale.
sandi : all good things comes to those who wait....

Låst