Har købt sådan et Wodent Wheel da det skulle være støjsvagt, men var nødt til at fjerne det fra buret om natten da det piver MEGET højt når dyret spæner rundt derinde :evil:
Skal man smøre det først eller hvad?
Wodent Wheel larmer!
-
vores wooden wheel var også lydløst til at starte med, meeen begyndte at knirke i løbet af første aften. Vi smurte med lidt rapsolie og har siden ikke haft problemer med lyd. Faktisk savner jeg lidt lyden af et hjul, der spinder i hamsterens rytme.
For få minutter siden løb lille Arthur på 15 dage (som lige har fået øjne i dag) for første gang i sin moars hjul. Det ser virkelig sødt ud
For få minutter siden løb lille Arthur på 15 dage (som lige har fået øjne i dag) for første gang i sin moars hjul. Det ser virkelig sødt ud
Hvis du savner lyden af et skingret hamsterhjul, eller bare vil have et godt grin, så gå på youtube og søg på "Savic hamster wheel". Deres den billigste model er helt komisk larmende, hvis man ikke med det samme giver det olie.
Der er i øvrigt anmeldelser og demonstrationer at finde bure, hjul og andet på youtube.
Der er i øvrigt anmeldelser og demonstrationer at finde bure, hjul og andet på youtube.
Prøv at smøre det og se om det hjælper.
Det kan evt. også skyldes, at hjulet er skævt, fordi båndet ikke er sat ordentligt ned i rillen.
Hvis det ikke hjælper, bør du kontakte sælgeren.
Jeg importerer og sælger selv wodent wheels og måtte på et tidspunkt have erstatningshjul for halvdelen af en levering, da producenten havde haft en fejl på en af maskinerne, så der var fejl på hjulene (og han havde så ikke været helt kritisk nok med kvalitetsfilteret efterfølgende).
Producenten erstatter fluks ved en klage (når det lige er undersøgt først selvfølgelig), så det bør sælgeren også gøre.
Det kan evt. også skyldes, at hjulet er skævt, fordi båndet ikke er sat ordentligt ned i rillen.
Hvis det ikke hjælper, bør du kontakte sælgeren.
Jeg importerer og sælger selv wodent wheels og måtte på et tidspunkt have erstatningshjul for halvdelen af en levering, da producenten havde haft en fejl på en af maskinerne, så der var fejl på hjulene (og han havde så ikke været helt kritisk nok med kvalitetsfilteret efterfølgende).
Producenten erstatter fluks ved en klage (når det lige er undersøgt først selvfølgelig), så det bør sælgeren også gøre.