Min hamster vil ikke bruge sit hus
Min hamster vil ikke bruge sit hus
Min nye søde lille guldhamster har taget det meste af sit bur i besiddelse. Hun har dog desværre valgt at "flytte ind" i sit hamsterhjul, dvs hun slæber mad osv derind. Når hun så løber falder det ned og rammer hende. Hvordan får jeg hende til at flytte ind i huset i stedet for? Jeg har prøvet at gemme hendes lækkerier derinde, men det hjælper ikke. Håber der er nogen der har erfaring med dette.
Tror det er pga. varmen.
Mit hamster flytter også ind og ud af sit hus. Han pendler mellem huset og bag ved sit hjul
Jeg havde engang et hamster, som nægtede at sove der hvor jeg lagde toiletpapiret, som hun kunne sove i. Prøv måske at ligge sove-materialet et andet sted end i huset
Hvordan du får den til at droppe at sove i hjulet har jeg desværre ikke lige svar på. Den finder nok selv ud af det på et tidspunkt
Mit hamster flytter også ind og ud af sit hus. Han pendler mellem huset og bag ved sit hjul

Jeg havde engang et hamster, som nægtede at sove der hvor jeg lagde toiletpapiret, som hun kunne sove i. Prøv måske at ligge sove-materialet et andet sted end i huset

Hvordan du får den til at droppe at sove i hjulet har jeg desværre ikke lige svar på. Den finder nok selv ud af det på et tidspunkt

Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
-
-