Pandora er ca 2 mdr gammel og jeg har haft hende i små 2 uger. Desværre vil hun ikke holde op med at gnave i sin vandflaske om natten. Det larmer helt ekstremt og koster mig en del nattesøvn fordi hun står i mit soveværelse (der er ikke andre rum hun kan bo i og min ryg kan ikke holde til at slæbe hende frem og tilbage). Er det noget der går over med alderen eller er der nogen der har et forslag til noget jeg kan smøre på flasken så den ikke smager så godt at bide i?
Jeg tror hun gør det for at få opmærksomhed, for det hjælper hvis jeg kommer hen til buret, men det kan jeg jo ikke gøre hele natten.
Stop gnaveriet
Nogle gange kan de gøre nogle underlige ting. Min hamster gnaver kun i tremmerne når han tigger efter godbidder, og han er bare helt desperat indtil han får nogle godbidder - kunne det have noget med det at gøre?
Men har du en saltsten til hende? Nu ved jeg ikke om tænderne kunne klø, eller de er ved at være lidt for lange?
Men har du en saltsten til hende? Nu ved jeg ikke om tænderne kunne klø, eller de er ved at være lidt for lange?