Jeg var nede ved den lokale dyrhandler, for at købe en ny madskål til mine totter herhjemme - jeg er ikke så glad for plastik, og ville have noget i keramik.
Jeg befandt mig i butikken i omkring et kvarter, og hørte ualmindeligt mange, underlige, sætninger.
En kvinde i 30'erne, vil jeg tro, stod og bildte sit barn (og sig selv) ind, at "sibiriske dværghamstre" er den bedste race (!!!) man kan få.
Derudover var der en mand, der ville købe to hanner til at gå i samme bur - og her kunne jeg altså ikke holde min mund. Jeg bad ham overveje sit køb, og gå ind og tjekke Hamsterland.dk, da jeg tydeligt kunne høre og se på ham, at han ikke havde sat sig ind i, hvad det vil sige at eje en hamster.
Disse ting forfulgte mig i nogle timer, hvorefter jeg satte mig hjem til computeren, printede et billede, og smuttede ned til dyrhandlen igen.
Ejerne af butikken gav mig lov til at hænge det op 3 forskellige steder i butikken, selvom det er mod deres egen markedsføring - da de jo netop sælger hybrider.
Jeg tager i dag på til Kolding Storcenter, og vil forsøge mig med de her billeder og budskaber i Petworld og Tufra også.
Hvad synes i om dette?