Ikke sikker på at det er rigtigt placeret :oops:
Men, jeg har en skål hamsterne har haft sand i - hvor de så har tisset i, og nu er der et hjørne hvor der er en klump sand som simpelthen IKKE kan fjernes. Den sidder fast, synes nærmest det er uanset hvad jeg gør.
Nogen gode råd til at fjerne hamstersand fra skåle når det er tisset fast? :roll: :lol:
Hamstersand ud af skål?!
Hamstersand ud af skål?!
Hilsen Julie Rollo
Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex
Jeg vil mene den er placeret rigtigt
Jeg vil prøve at gøre alt for at få den ud med en hel masse måder og hvis det er helt umuligt en ny skål har lige læst i en Hamsterting (hamstere Kenneth Worm) at man skal sætte skålen ind i buret i ca. 1 time og ud igen ca. hver 2.-3. dag jeg gør det dog ikke da mine ikke tisser/sviner det til
håber det var hjælp nok

Jeg vil prøve at gøre alt for at få den ud med en hel masse måder og hvis det er helt umuligt en ny skål har lige læst i en Hamsterting (hamstere Kenneth Worm) at man skal sætte skålen ind i buret i ca. 1 time og ud igen ca. hver 2.-3. dag jeg gør det dog ikke da mine ikke tisser/sviner det til
håber det var hjælp nok
Calobe's hamsteropdræt
Har haft det til at stå i blød, både med alm vand, rodalon, sæbe etc. - tror jeg snart smider skålen ud :roll:
Det er ikke engang fordi hamsteren har haft det så længe synes jeg, det har åbenbart bare lige været dét hjørne af skålen som har været et HIT at tisse på :lol:
Det er ikke engang fordi hamsteren har haft det så længe synes jeg, det har åbenbart bare lige været dét hjørne af skålen som har været et HIT at tisse på :lol:
Hilsen Julie Rollo