Hamster er begyndt at bide
Hamster er begyndt at bide
Hej alle! Kenai har aldrig bidt nogen, han har kun bidt i ting som hyggeposer som var i buret. Men nu er han begyndt at bliver helt hypper, kan ikke holde ham uden han vil løbe rundt.
Og så er han begyndt at også bide i mig. Han vil ned under min trøje, og når han ikke kan nå længer, begynder han at bide både mig og trøjen.
Han er en guldhamster på 7 måneder fra en dyrehandel.
Nogen der ved hvorfor han har ændret adfærd ?
Og så er han begyndt at også bide i mig. Han vil ned under min trøje, og når han ikke kan nå længer, begynder han at bide både mig og trøjen.
Han er en guldhamster på 7 måneder fra en dyrehandel.
Nogen der ved hvorfor han har ændret adfærd ?
Hannibal er også blevet på den måde. Hvis ikke han kan komme forbi noget, så skal der bides i det (min dyne har utallige huller), dog har han ikke bidt i mig endnu.
Jeg ved faktisk ikke lige, hvorfor de ændrer adfærd på den måde. Men du må vel bare være skrap over for ham, og flytte ham fra stedet.
Tjek eventuelt hans tænder, hvis det nu er dem, det er galt med.
Jeg ved faktisk ikke lige, hvorfor de ændrer adfærd på den måde. Men du må vel bare være skrap over for ham, og flytte ham fra stedet.
Tjek eventuelt hans tænder, hvis det nu er dem, det er galt med.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Hvor bor du?
Ring og hør Dr. Dyr ad først. Måske kan de fortælle dig lidt.
Jeg har oplevet af og til at mine bliver forvirrede og mut hvis man flytter deres ting i buret. Det kan måske også være derfor? At han lige skal vænne sig til at sove et andet sted i buret nu?
Giv det lidt tid. Hvis han spiser og drikker som altid, og ellers virker sund og rask tror jeg ikke der er noget videre galt med ham. Det kunne, som der er blevet nævnt, også "bare" være de skiftende årstider.
Jeg har oplevet af og til at mine bliver forvirrede og mut hvis man flytter deres ting i buret. Det kan måske også være derfor? At han lige skal vænne sig til at sove et andet sted i buret nu?
Giv det lidt tid. Hvis han spiser og drikker som altid, og ellers virker sund og rask tror jeg ikke der er noget videre galt med ham. Det kunne, som der er blevet nævnt, også "bare" være de skiftende årstider.
Jeg vil prøve at give det tid, så ser vi. Allerede igår aftes var han lidt bedre humør. :)Alphas skrev:Hvor bor du?
Uden at kunne sige noget med sikkerhed så lyder det på første adfærdsændringer efter hvad landbrughøjskolen mente var en blodprop på min, det ente med aflivning. Men håber for hammi og dig at det bare er noget uskyldigt.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy