applaus

Beskrivelse mangler
Låst
Tkristensen

applaus

Indlæg af Tkristensen » 27. mar 2013 23:25

Jeg er ny herinde, og hvor er det fedt at se så mange engagerede hamsterejere... har tit tænkt at det var "snyd" for hunde og katteejere har det noget nemmere med blade, bøger osv. desværre bliver der bare ikke udgivet et blad der hedder "vi med hamster" -kunne ellers være ret fedt! men det har i den grad været en god oplevelse at læse om jeres erfaringer, tips og ideer...
selv har jeg altid brugt hamstervat :oops: , og er (heldigvis) sluppet rigtig godt fra det... men nu er det røget ud sammen med høet og buret er blevet fyldt med toiletpapir!! :D
-sjovt som sådan nogle små størrelser kan have personlighed, charme og give en utrolig meget glæde i hverdagen... <3 :love4:

Laeborg

Re: applaus

Indlæg af Laeborg » 27. mar 2013 23:32

Dejligt at hører at du er stødt på anbefalingerne omkring hø og hamstervat - det er nemlig en rigtig dum chance at tage. Jeg startede også selv op med at bruge begge dele, men blev også klogere efter at være stødt på foreningen..

Vi har godt nok ikke et blad der hedder "Vi med hamster", men derimod har vi et medlemsblad som hedder "HamsterNyt", hvor der står sjove historie, erfaringer og alt muligt andet vedrørende hamstere og vores forening. Det er gratis og udkommer 4-5 gange årlig til alle medlemmer af foreningen.
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 28. mar 2013 00:04

Jeg er glad for at høre at du er glad for at læse om andre hamsterglade personer :D

Jeg har selv været på forum i 1,5 år og medlem næsten lige så længe. Jeg er så glad for at læse om andre som også er glade for deres hamstere og skrive om mine hamstere :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

milla.b

Indlæg af milla.b » 28. mar 2013 09:12

Velkommen! Godt at høre du har smidt hø og hamstervat ud men når køber det ser det dejlig blødt ud (hoppede selv i fælden men det var inden jeg fandt foreningen) men det er tværtimod noget dårligt noget
Calobe's hamsteropdræt

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. mar 2013 11:37

Fedt du har fundet vores forum.
Vi elsker at se billeder af hamstere og høre andres erfaringer.
Jeg har selv været medlem af foreningen i næsten 5 år nu, men har stadig en del at lære, for der sker hele tiden nye ting.
Jeg vil opfordre dig til at blive medlem af foreningen, så du kan modtage vores medlemsblad, og få mulighed for at være med i vores arrangementer for medlemmer
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Låst