Hvad for nogle farver findes der hos guldhamster?
Kiggede lige på hamsterland, men synes ikke jeg kunne finde noget.
Hvad farver findes der? (guldhamster)
Hvad farver findes der? (guldhamster)
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Re: Hvad farver findes der? (guldhamster)
Der mange!
Den bedste oversigt over dem er HamsterPaletten, som Pia Brix har lavet: http://www.hamsterpaletten.dk/?page_id=31
Den har dog heller ikke alle, men det er den mest komplette liste jeg har set.

Den bedste oversigt over dem er HamsterPaletten, som Pia Brix har lavet: http://www.hamsterpaletten.dk/?page_id=31
Den har dog heller ikke alle, men det er den mest komplette liste jeg har set.
Tak Jonas
Der vil jeg så kigge lidt.

Der vil jeg så kigge lidt.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
Jeg har en som er mørkebrun og hvid på maven samt hvid stribe på siderne, kan ikke finde den på nogen sider.
det kunne lyde som en hvidbåndet chokolade (hvis det er en guldhamster du taler om?), men det vil være meget nemmere for os at hjælpe dig hvis du lægger et billede ind af denLars Nielsen63 skrev:Jeg har en som er mørkebrun og hvid på maven samt hvid stribe på siderne, kan ikke finde den på nogen sider.
-
Der er rigtig mange forskellige flotte farver 

Moeskjær's Hamsteropdræt 
Facebook: moeskjaer's hamstery

Facebook: moeskjaer's hamstery