Colorbed

Beskrivelse mangler
Låst
LMarie65
Indlæg: 4
Tilmeldt: 14. apr 2013 21:03

Colorbed

Indlæg af LMarie65 » 17. apr 2013 22:03

Jeg købte i sin tid noget rede materiale som hed Colorbed, noget genbrugspapir i strimler. Det er også uskadelig for hamsteren hvis den får noget ned i maven. Min lille Nuggi pige er meget glad for dette materiale, men det er umuligt at skaffe det mere da Farmland jo ikke eksisterer mere og Land og Fritid ikke har det. Er der nogen i det ganske land som ved hvor jeg kan skaffe dette Colorbed?

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Colorbed

Indlæg af chlin » 17. apr 2013 23:52

LMarie65 skrev:Jeg købte i sin tid noget rede materiale som hed Colorbed, noget genbrugspapir i strimler. Det er også uskadelig for hamsteren hvis den får noget ned i maven. Min lille Nuggi pige er meget glad for dette materiale, men det er umuligt at skaffe det mere da Farmland jo ikke eksisterer mere og Land og Fritid ikke har det. Er der nogen i det ganske land som ved hvor jeg kan skaffe dette Colorbed?
Mon ikke det kan være noget lignende Carefresh? Eller Boxo?
Det er også genbrugspapir
Kender ikke det mærke du henviser til
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

HamsterPigen

Re: Colorbed

Indlæg af HamsterPigen » 18. apr 2013 06:43

http://www.discount4pets.nl/colorbed-ne ... 0-gr.html/

er det dette ? for det ligner noget hårdt papir, og ikke noget blødt.
imidlertidigt at du skaffer noget nyt, kan du bruge toiletpapir, det elsker min hamster at bide i små bløde stymper :D

LMarie65
Indlæg: 4
Tilmeldt: 14. apr 2013 21:03

Re: Colorbed

Indlæg af LMarie65 » 19. apr 2013 10:30

Det er et meget blødt materiale, men jeg nu også brugt toiletpapir. Jeg tænkte om man kunne makulere toiletpapir :D Hvad med hundehår, er der nogen som har prøvet det?

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: Colorbed

Indlæg af Maria1997 » 19. apr 2013 11:02

LMarie65 skrev:Det er et meget blødt materiale, men jeg nu også brugt toiletpapir. Jeg tænkte om man kunne makulere toiletpapir :D Hvad med hundehår, er der nogen som har prøvet det?
Sara/HamsterPigen bruger vidst hundehår/underuld.
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

HamsterPigen

Re: Colorbed

Indlæg af HamsterPigen » 19. apr 2013 12:25

Markulere toiletpapir, men det er for blødt så putte et lille styk papir i enden til at trykke knappen ned med. Derefter holder jeg på knappen selv, så køre den hele rullen på en gang :D

Jeg har en samojede (slædehund) som har dobbel pels, grove hår oven på, og nedenunder en blød underuld. Den taber hun 1-2 gange om året, og for et nyt lag. Det hår bruger jeg til reden.Ved ikke om hår fra f.k.s labrador kan bruges da det jo er småt og groft.
Vil ikke anbefale hår når de har til unger.

Låst