Gennemsigtig hamsterbold
Gennemsigtig hamsterbold
Hvor kan man købe en gennemsigtigt "ingen farve" hamster bold/runner.
Har været rundt i alle butikker næsten og finder kun farvet (rød, gul, blå) bolde.
Hvor stor skal den i øvrigt være til Campbell hamster? De helt små med billede af dværghamster på virker overdrevent lille nemlig.
Har været rundt i alle butikker næsten og finder kun farvet (rød, gul, blå) bolde.
Hvor stor skal den i øvrigt være til Campbell hamster? De helt små med billede af dværghamster på virker overdrevent lille nemlig.
Re: Gennemsigtig hamsterbold
Jeg ved ikke lige helt hvor man kan købe nogle helt gennemsigtige. Jeg har to campbells de har en bold hver på 18 cm i diameter og det fungere helt fint
Calobe's hamsteropdræt
Minimum 15 cm,men støre skader skam ikke
Har ikke set den gennemsigtige, andet end du køber dem som de her: http://www.petworld.dk/product/hamster- ... d.aspx#top har haft en i grøn, og kan sige at de er noget skrøbelig
Men hvad er der galt med at de er farvet ?
Har ikke set den gennemsigtige, andet end du køber dem som de her: http://www.petworld.dk/product/hamster- ... d.aspx#top har haft en i grøn, og kan sige at de er noget skrøbelig
Men hvad er der galt med at de er farvet ?
Jeg vil mene at 18 cm er godt til en dværghamster.
Jeg har en bold på 25 cm til min Guld hamster, bolden er blå og min hamster elsker den, tror ikke det betyder noget at de er farvet, de er stadig gennemsigtige.
Jeg har en bold på 25 cm til min Guld hamster, bolden er blå og min hamster elsker den, tror ikke det betyder noget at de er farvet, de er stadig gennemsigtige.
Fra mig og Zoo
Tja jeg ved heller ikke lige hvor du finder de helt gennemsigtige, jeg har selv i gul og grøn til mine.
Da jeg har Roborovskis Dværghamster er den mindste du kan få næsten lidt for stor, nogle gange når der er meget fart på kan de godt ryge med en enkelt tur rundt.
Nu kan jeg ikke huske hvor stor en Campbell er, men jeg kunne godt forestille mig at du skal op i mellemstørrelse dvs. 18cm
Jeg har købt mine i MaxiZoo og de er endnu ikke gået i stykker, til trods for de er blevet tabt og vasket, og gnavet i osv
Da jeg har Roborovskis Dværghamster er den mindste du kan få næsten lidt for stor, nogle gange når der er meget fart på kan de godt ryge med en enkelt tur rundt.
Nu kan jeg ikke huske hvor stor en Campbell er, men jeg kunne godt forestille mig at du skal op i mellemstørrelse dvs. 18cm
Jeg har købt mine i MaxiZoo og de er endnu ikke gået i stykker, til trods for de er blevet tabt og vasket, og gnavet i osv
Tak for jeres svar.
Jeg havde læst på et andet engelsk forum at man skulle købe en gennemsigtig fordi så kunne hamsteren bedre se ud ad den.
Min mindste baby på 7 uger er stadig enormt lille, hun er vel 5 cm lang. Kan jeg godt bruge den på 18 til hende imens hun er i vokse perioden?
Og skal man købe to bolde, eller blot vaske dem? (Har 2 hamster en han og en hun)
Jeg havde læst på et andet engelsk forum at man skulle købe en gennemsigtig fordi så kunne hamsteren bedre se ud ad den.
Min mindste baby på 7 uger er stadig enormt lille, hun er vel 5 cm lang. Kan jeg godt bruge den på 18 til hende imens hun er i vokse perioden?
Og skal man købe to bolde, eller blot vaske dem? (Har 2 hamster en han og en hun)
Jeg tror godt de kan bruge en på 18 cm nu.
Jeg ville købe en til dem hver når du kun har 2 så de har hver deres bold.
Min bold bliver vasket en gang i mellem, hvor tit er meget forskelligt, det kommer an på hvor hurtigt den bliver lidt snavset.
Jeg ville købe en til dem hver når du kun har 2 så de har hver deres bold.
Min bold bliver vasket en gang i mellem, hvor tit er meget forskelligt, det kommer an på hvor hurtigt den bliver lidt snavset.
Fra mig og Zoo
Min venindes lillesøster har en gennemsigtig, jeg tror den er købt i en petworld.Hamscanim skrev:Tak for jeres svar.
Du kan sagtens bruge den på 18 cm til hende.
Jeg tror godt du kan nøjes med en bold, og så bare vaske den når der skal en ny hamster i
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
du kan sagtens bruge en farvet bold, for hamsteren er ikke irriteret af at der er farver, det er jo stadig gennemsigtig, ikke solid.
Du kan også sagtens bruge en på 18 til den lille hamster, der sker altså ikke noget at de er for store.
Vis du ikke vil have begge hamster på gulvet sammen, kan de også sagtens dele 1 bold. (selvfølgelig ikke samtidig!)
Er hamsteren ikke nervøs, eller sur over at bolden lugter af en anden, så sker der ikke noget at den ikke vaskes mellem de 2 har brugt den, og vis det nu er en lille hun der var i den før hannen, så mon ikke også den pludselig er mere spændene ?
Du kan også sagtens bruge en på 18 til den lille hamster, der sker altså ikke noget at de er for store.
Vis du ikke vil have begge hamster på gulvet sammen, kan de også sagtens dele 1 bold. (selvfølgelig ikke samtidig!)
Er hamsteren ikke nervøs, eller sur over at bolden lugter af en anden, så sker der ikke noget at den ikke vaskes mellem de 2 har brugt den, og vis det nu er en lille hun der var i den før hannen, så mon ikke også den pludselig er mere spændene ?
Havde tænkt at jeg ville starte med at købe en enkelt bold, og se hvordan min ældste hamster tager det.HamsterPigen skrev:du kan sagtens bruge en farvet bold, for hamsteren er ikke irriteret af at der er farver, det er jo stadig gennemsigtig, ikke solid.
Han har altid løbet frit rundt på gulvet uden løbegård/hamster bold. Og det fungerede indtil jeg købte en ny seng. Den var han ikke tilfreds med som skjulested da den er højt hævet fra gulvet, og nu har han fundet ud af at han kan sove inde bag køleskabet. (Uheldig aften, tog mig 4 timer og en masse sved og tåre at finde ham) Efter at han i et halvt år har fundet ud af at han kan/har løbet frit uden begrænsninger, ved jeg ikke om han vil være tilfreds med en bold.
Han er stadig meget sur på mig, hvis jeg putter ham i min løbegård, på sengen eller lign. Sengen kravler han ned af siderne på, som en edderkop. Og løbegården hyler han indtil jeg henter ham.
Man skal aldrig forkæle dem for meget, og så tage det fra dem. Det har jeg lært nu.
Så bolden var mest for min hun hamsters skyld. Da hun kun er 6-7 uger gammel, og aldrig har set verden udefra. (Kun 10min i løbegård, hvor jeg så fjernede hende igen da jeg følte hun ikke var helt klar til det endnu)
Håber på det bedste, og at jeg finder en løsning til begge hammier. Er specielt ked af min ældste han. At han ikke kan forstå hvorfor han ikke må løbe på gulvet mere. Føler mig som en dårlig mor.