Jeg har læst lidt rundt på nettet at hamster skulle være ekstremt aktive, hvordan er deres energi/aktivitets niveau i forhold til en kanin eller et marsvin? for jeg bliver lidt "skræmt" af det jeg har læst om hamstere
på forhånd tak for hjælpen

Helt enig, det er meget forskelligt fra hamster til hamster.louisekold skrev:Der vil jeg sige at det er meget forskellige fra hamster til hamster. Der er nogen som er meget aktiv når de er oppe ved en og så er der nogen som nærmeste sover
Det er rigtig, men det jeg hentydede til var, at de ikke løb forvirret rundt og bed osvFyrsting skrev:Helt enig, det er meget forskelligt fra hamster til hamster.louisekold skrev:Der vil jeg sige at det er meget forskellige fra hamster til hamster. Der er nogen som er meget aktiv når de er oppe ved en og så er der nogen som nærmeste sover
Min guldhamster Blondie har virkelig meget krudt i rumpen. Hun er fuldstændig tam, men hun har ikke ro til at sidde hos os så længe - der skal bare ske noget
Der er mange løsningerMonty86 skrev:Okay mange tak for svar
Hvad er godt at købe til den lille til at aktivere den med?
det bur jeg har anskaffet mig har et hjul og en "rutchebane"/rør, og en lille hule.