Lim i terrarie

Beskrivelse mangler
Låst
Iribis
Indlæg: 13
Tilmeldt: 21. mar 2015 11:50

Lim i terrarie

Indlæg af Iribis » 24. aug 2015 12:52

Hej allesammen :D
Det går fantastisk med min skønne hamsterdreng Dmitri, og vi hygger rigtig meget. Jeg har dog lidt et problem med det bur han bor i. Det er et terrarie, hvor siderne er limet sammen, men desværre er der lim på indersiden af glasset, som Dmitri kan komme til. Han har udvist interesse i limen, og bider nogle gange i det. Jeg vil derfor høre, om der er noget jeg kan komme på limen, for at få det til at smage grimt, så han ikke bider i det, eller skal jeg ud og anskaffe et helt nyt terrarie?

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Lim i terrarie

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 24. aug 2015 20:00

Jeg kender desværre ikke nogen måder.
Men du kan prøve at blande hans mad i strøelsen så han har noget andet at aktivere sig med :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Iribis
Indlæg: 13
Tilmeldt: 21. mar 2015 11:50

Re: Lim i terrarie

Indlæg af Iribis » 25. aug 2015 07:58

mosegaardmortensen89 skrev:Jeg kender desværre ikke nogen måder.
Men du kan prøve at blande hans mad i strøelsen så han har noget andet at aktivere sig med :D
Det er jeg også begyndt at gøre lidt mere, og han har fået en æblegren ind i buret som han kan gnave i, så nu håber jeg at det er lidt mere spændende end limen :)

LiseJuul
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. sep 2013 18:54

Re: Lim i terrarie

Indlæg af LiseJuul » 25. aug 2015 21:57

Hvis det er professionelt lavet, så er det sat sammen med akvarie silikone, som er meget skånsomt, da fisk er meget sarte - derfor burde der ikke ske noget ved at han lige bider en smule i det, men det er selvfølgelig ikke konstruktivt hvis han spiser det hele :)
Billede

Låst