To hanner vil der komme dominanskamp til døden eller??

Beskrivelse mangler
Låst
Tarzan&svend
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16. maj 2016 11:03

To hanner vil der komme dominanskamp til døden eller??

Indlæg af Tarzan&svend » 16. maj 2016 11:14

Hej mig og min kæreste har købt et dværghamster for 2 måneder siden på tre måneder også igår var vi så heldige at få et nyt familie medlem med hjem fra min mor en anden han som er ca et halvt år vi holdet dem hver for sig i hver vores hænder igår så de kunne se hinanden de begyndte at stikke porterne eller kløerne op mod hinanden ansigter vi kunne godt gå ud fra det fordi de ville slås men her til morges og de gjord det ikke lige så meget ved ikke hvad det betyder og om vi kan prøve og sætte dem ned sammen og prøver og se om de kan eller om det vil ende med en død fra den eller den anden af dem?? Vi vil nemlig bare rigtig gerne kunne havde dem ude på samme tid og ville gerne kunne sætte deres bure sammen så de kunne være sammen vi spørg jer til råds herinde i håb om noget svar goddag :) :roll: :D

MorTilKatja
Indlæg: 68
Tilmeldt: 26. feb 2012 09:03

Re: To hanner vil der komme dominanskamp til døden eller??

Indlæg af MorTilKatja » 16. maj 2016 15:50

Hvilken art er det? Nogle dværge er sociale, mens andre bestemt ikke er
Hilsen Tanja.

Mor til en dejlig hambamse fra 2016 og en dyretosset datter fra 2009

Hamsterguf9000
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 30. okt 2013 10:18

Re: To hanner vil der komme dominanskamp til døden eller??

Indlæg af Hamsterguf9000 » 16. maj 2016 16:07

Jeg ville råde jer til at lade hamsterne være alene. De har ikke noget socialt behov som vi mennesker har og I risikerer bare at de stresser hinanden eller slås med sår eller døden til følge. :(

Låst