overvejer at få mig en Guld Hamster

Beskrivelse mangler
Låst
kulviks
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24. apr 2017 09:27

overvejer at få mig en Guld Hamster

Indlæg af kulviks » 24. apr 2017 09:44

Hej DHF

Jeg er fornyelig begyndt at overveje at få mig en hamster, jeg har ikke en super stor lejlighed så der er ikke så meget mulighed for kæledyr af større slags :)

Men jeg har læst en del om hamstere osv. og fandt et sted for de nævner noget om det her med larm omkring hamsterne og de skal have ro osv. også blev jeg i tvivl om det var så god en ide.

Den vil komme til at stå i min stue, hvor jeg både har et TV og min PC stående. TV bliver ikke brugt særlig meget, ca 1 times tid mens jeg spiser min mad, men min PC står jo gerne tændt når jeg er hjemme og bliver også brugt til spil, musik osv. Det ikke fordi det super højt, men blev bare lidt nervøs da den side jeg fandt nærmest fik det til at lyde som om bare du havde et TV, så det at det kunne stå og summe kunne være nok på grund af deres hørelse. Men jeg tænker samtidig med, sådan nogle som hunde osv. har jo også en noget bedre hørelse end os mennesker og de er jo ikke helt så skrøbelige når det kommer til lyd som det lyder til Hamstere kan være. Så vil egentlig mest høre om det måske er bedre ikke at skaffe sig en hamster hvis det betyder jeg skal være så forsigtig omkring dem med lyd fra tv og pc. Jeg har godt nok mulighed for at flytte den når jeg komme hjem til mit soveværelse f.eks., men ved heller ikke hvordan de har det med at deres bur bliver rykket rundt hele tiden, dog hovedsagelig mens den vil være vågen går jeg ud fra, ved ikke helt hvad tid på dagen de vågner normalt, ved de er aften dyr :)

Håber i kan hjælpe med lidt viden på området :)

Med Venlig Hilsen
Dennis Andreasen

mjoller
DHF - Dommer
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 12. feb 2013 16:56

Re: overvejer at få mig en Guld Hamster

Indlæg af mjoller » 24. apr 2017 10:02

Så længe de ikke står lige op af højtaleren, så er det ikke et problem :)
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt

kulviks
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24. apr 2017 09:27

Re: overvejer at få mig en Guld Hamster

Indlæg af kulviks » 24. apr 2017 10:10

Super det jeg sgu glad for at høre, det vil den ikke komme til, der vil være et par meter til TV og 3-4 meter fra PC

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Re: overvejer at få mig en Guld Hamster

Indlæg af darkangel87 » 24. apr 2017 10:21

mine står i stuen, også tæt på tvet og kærestens pc, mine er ret ligeglade når jeg hører musik på tvet, hvilket er højere end den normale tv lyd, men de sover bare videre, eller kommer og tigger godbider
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

kulviks
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24. apr 2017 09:27

Re: overvejer at få mig en Guld Hamster

Indlæg af kulviks » 24. apr 2017 10:23

Mange tak for infoen, det var rart at høre de ikke er helt så skrøbelige som jeg begyndte at tro :) Så må jeg ud og skaffe mig bur osv. til den så det er klart til jeg finder mig en hamster jeg vil have :)

Låst