Et spørgsmål .Guldhamster i dyb søvn

Beskrivelse mangler
Låst
malthesmor

Et spørgsmål .Guldhamster i dyb søvn

Indlæg af malthesmor » 11. okt 2008 07:37

Var lidt chokeret i aftes, min datter på 11 kom skrigende og sagde Gustav er død,Gustav er død.
Han var helt slap lå livløs med lukkede øjne,jeg tog ham i mine hænder og pling så var han vågen, som om han var blevet hypnotiseret .
Er det almindeligt at guldhamster sover så tungt  :?: ungerne gør det også nogen gange, han var nærmest i en dyb trance.

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 11. okt 2008 08:11

Altså unger kan sove meget meget tungt, men når det er voksne, så kan det måske være at den er gået i dvale. Hvis du er interesseret kan jeg maile dig en artikel om dvale.
Mvh. Pia

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. okt 2008 09:53

Odgaard skrev:Altså unger kan sove meget meget tungt, men når det er voksne, så kan det måske være at den er gået i dvale. Hvis du er interesseret kan jeg maile dig en artikel om dvale.
Gustav er ½ år gammel så ikke ligefrem en unge mere :)
Du må meget gerne maile mig den artikel om dvale min mail er hak@tdcspace.dk.

På forhånd tak

Hilsen malthesmor

Lykke

Indlæg af Lykke » 11. okt 2008 10:36

Odgaard skrev:Altså unger kan sove meget meget tungt, men når det er voksne, så kan det måske være at den er gået i dvale. Hvis du er interesseret kan jeg maile dig en artikel om dvale.
Hej Pia.

Har du ikke en "folder" eller noget på din hjemmeside med alle de spændende artikler, du har skrevet? Eller måske kunne de komme ud at ligge på Hamsterland?

mange hilsner
Mette

Låst