Blev forskrækket :(
Blev forskrækket :(
I går aftes vågnede Mr. Douglas, da Stefan kom hjem fra skole. Stefan stak hånden ned til ham, og han snusede interesseret. Lidt efter luskede han ind i sit hus, og så så jeg jo lige mit snit til at bestikke ham lidt. Ku se at han stadig var vågen, så jeg lagde en lille godbid i 'døråbningen' og ventede. Lidt efter kom der en lille snude til syne, og godbidden var væk. Sårn fortsætte vi med fire godbidder. Men da jeg sku til at lægge nr fem foran huset, huggede han lynhurtigt efter min finger, men ramte heldigvis kun godbidden. Wow, hvor blev jeg forskrækket. Jeg troede vi hyggede os...men det gjorde vi åbenbart ikk ?
Jeg lod ham seføli være bagefter.
Re: Blev forskrækket :(
jow jow I gjordeSofie skrev:I går aftes vågnede Mr. Douglas, da Stefan kom hjem fra skole. Stefan stak hånden ned til ham, og han snusede interesseret. Lidt efter luskede han ind i sit hus, og så så jeg jo lige mit snit til at bestikke ham lidt. Ku se at han stadig var vågen, så jeg lagde en lille godbid i 'døråbningen' og ventede. Lidt efter kom der en lille snude til syne, og godbidden var væk. Sårn fortsætte vi med fire godbidder. Men da jeg sku til at lægge nr fem foran huset, huggede han lynhurtigt efter min finger, men ramte heldigvis kun godbidden. Wow, hvor blev jeg forskrækket. Jeg troede vi hyggede os...men det gjorde vi åbenbart ikk ?

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
bare første gangs hamster ejere der gerne vil gøre det så godt som muligt kunne jeg forestille migHopiw skrev:I er liiidt følsomme? :?

Pia B
tjajeg så ikke andre hamstere da jeg var inde og aflevere lille douglas
så tror jeg ikke.. men de har en del marsvin 

Pia B
Det kan vel da også være lige meget?? Synes altså ikke man behøver have en så lang begrundelse at gå tilbage i hvor mange hamstere man har ejet for at få lov til at stille spørgsmål. Kan du ikke lide det kunne det være en idé at overse emnet.Hopiw skrev:De har da en i forvejen?burrus skrev:bare første gangs hamster ejere der gerne vil gøre det så godt som muligt kunne jeg forestille migHopiw skrev:I er liiidt følsomme? :?
Eller er det en anden.. kan jeg ikke lige huske.
Det skal jo være rart her for alle

Puha, så ka jeg slappe af igen 
Har gået og tænkt på hele dagen, heh.
Det ka da godt være jeg er lidt følsom, men som Burrus skriver, så er det altså min første hamster, og ja jeg vil bare gøre det så godt som muligt
At en hamster ka være lissor hurtig, som Mr Douglas var i går, anede jeg slet ikk. For han har bestemt ikk travlt, når man stikker hånden ned til ham, når han lunter rundt i buret
Men det var super dejligt med alle jeres positive svar...Vil da bare fortsætte på samme måde så

Har gået og tænkt på hele dagen, heh.
Det ka da godt være jeg er lidt følsom, men som Burrus skriver, så er det altså min første hamster, og ja jeg vil bare gøre det så godt som muligt

At en hamster ka være lissor hurtig, som Mr Douglas var i går, anede jeg slet ikk. For han har bestemt ikk travlt, når man stikker hånden ned til ham, når han lunter rundt i buret

Men det var super dejligt med alle jeres positive svar...Vil da bare fortsætte på samme måde så