Hjul...
Re: Hjul...
øhh 20 cm i bredden mener jeg og tror det er det samme i højdenLisette skrev:Hvor "høje" er de store løbe hjul til hamster? WW hjul

Re: Hjul...
Så skal du også medregne foden. Så bliver det lidt højere i buret.liv skrev:øhh 20 cm i bredden mener jeg og tror det er det samme i højdenLisette skrev:Hvor "høje" er de store løbe hjul til hamster? WW hjul
Nu fortalte Lykke mig ganske vist i lørdags at hun bruger sr hjul til sine guld fordi de er bamser.
Jeg har duna eller miniduna bure til mine hamser, og der er ikke plads til sr hjul, jeg tror heller ikke det er nødvendigt. Mine elsker alle deres jr hjul, også¨de store hamser.
Forresten Lykke, Leonardo er flyttet ind i sit nye, han har bygget fin rede og foderlager derinde, tror han er ret ligeglad med at det er lyserødt :lol:
Jeg har duna eller miniduna bure til mine hamser, og der er ikke plads til sr hjul, jeg tror heller ikke det er nødvendigt. Mine elsker alle deres jr hjul, også¨de store hamser.
Forresten Lykke, Leonardo er flyttet ind i sit nye, han har bygget fin rede og foderlager derinde, tror han er ret ligeglad med at det er lyserødt :lol:
mvh Desiree
Hjulet til en guldhams skal være mindst 20cm, så du skal kunne mase et et hjul på den størrelse ind i dit bur.Lisette skrev:Men er en bold lige så god???Jeg tænker på de er nok bedre i vores bure hvis de ikke er så høje som de store hjul...
og da en bold kan være der men ikke et ordenlig størrelse hjul så er bolden derfor for lille.