Hybrid eller ej...

Beskrivelse mangler
Låst
Siigne

Hybrid eller ej...

Indlæg af Siigne » 29. okt 2008 16:31

Til hamstertræffet havde vi jo lidt en hybrid snak, og jeg 'kom til' at sige til Käthe, at jeg da var helt sikker på at Rottweiler -min saphir han- var helt ren. Men ligesom at når man snakker om lys, så klør det i håret, ja så var jeg pludselig ikke så skråsikker mere  :roll:

Jeg skal højst sandsynligt ikke lave flere kuld med Rottweiler som far, men for alle de nye ejere, af Rottweilers afkoms skyld, vil jeg gerne have afklaret - er han, eller er han ikke hybrid...

Selv har jeg aldrig skænket det en tanke, da jeg synes han ligner de andre saphirer jeg har haft. Det skal siges, at jeg tror han er ved at gå i vinterpels, dette ses endnu kun ved hovedet/snuden.

Nu poster jeg bare en masse billeder, i forskelligt lys og sådan, så der forhåbentlig ikke er nogen tvivl  :wink:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
- Det sidste er et babybillede :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Siigne

Indlæg af Siigne » 29. okt 2008 16:33

For lige at svare på mit ejet indlæg, så synes jeg at blitzen gør ham mere gullig.. Hmm  :?  :roll:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 29. okt 2008 17:36

Jeg er ikke i tvivl; han er helt sikkert ikke en hybrid.
Da han ligner Bella på en prik, de er samme farve, og hun er helt sikkert ren vinterhvid, og når jeg tager billeder af hende gør det også nogen steder i hendes pels lidt gullig i det.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 29. okt 2008 18:22

Han ser nu meget vinterhvid ud Signe. :wink:
Hvor har du ham fra?
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Siigne

Indlæg af Siigne » 29. okt 2008 19:49

Benjamin skrev:Han ser nu meget vinterhvid ud Signe. :wink:
Hvor har du ham fra?
Jeg har ham nemlig fra Sadako/Ulla. Og han er halvt svensk. Han ligner slet ikke de unger du havde, men du snakkede jo også om at du havde lidt dyr fra Ulla - så ville bare være sikker  :)
- Signe

Vimse

Indlæg af Vimse » 29. okt 2008 19:50

Synes også han ligner en ''ægte''
Rigtig sød hams :D
KH. Kathrine

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 29. okt 2008 20:59

Siigne skrev:
Hvor har du ham fra?
Jeg har ham nemlig fra Sadako/Ulla. Og han er halvt svensk. Han ligner slet ikke de unger du havde, men du snakkede jo også om at du havde lidt dyr fra Ulla - så ville bare være sikker  :)
Nej mine dyr er ikke fra Ulla men Hamsterhygge. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

Siigne

Indlæg af Siigne » 30. okt 2008 08:25

Benjamin skrev:
Siigne skrev:
Hvor har du ham fra?
Jamen så var det Hamsterhygge, der havde sine dyr fra Ulla  :wink:
- Signe

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 30. okt 2008 15:47

Siigne skrev:
Benjamin skrev:
Siigne skrev: Jeg har ham nemlig fra Sadako/Ulla. Og han er halvt svensk. Han ligner slet ikke de unger du havde, men du snakkede jo også om at du havde lidt dyr fra Ulla - så ville bare være sikker  :)
Jamen så var det Hamsterhygge, der havde sine dyr fra Ulla  :wink:
Ja de stammer derfra i tidernes morgen men jeg ved jo ikke om hun skulle have fået andet ind imellem tiden. :wink:

Låst