Et grimt chok...

Beskrivelse mangler
Låst
HamsterMiaah

Et grimt chok...

Indlæg af HamsterMiaah » 29. okt 2008 18:10

Hej alle.

Jeg skulle lige skifte Bellas bur her for lidt siden.... For et par nætter siden, hørte jeg hun gnavede løs som en gal i et eller andet, men jeg kunne ikke rigtig identificere hvad det var...
I dag fandt jeg ud af det; hun har simpelthen været ved at gnave sig ud af sit bur  :cry:
Jeg prøvede at mærke med en finger på stedet, og plastikket var meget tyndt lige dér, så hvis jeg ikke havde fundet ud af det nu, så vil jeg gerne vædde med at hun havde gnavet sig ud og sluppet væk i nat... godt jeg fandt ud af det i tide!  :shock:
Har set jer andre med samme problem, benytte jer med simpel gaffatape på hullet. Desværre er lykken ikke lige med mig i dag; vi har ikke mere gaffatape tilbage :cry:
Så har bare benyttet mig af normalt bredt tape, i et par lag og håber det vil holde. Kan ikke forestille mig et liv uden min Bella nemlig, og når hun først har gnavet sig ud, så vil katten gå til angreb på hende  :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Lisette

Indlæg af Lisette » 29. okt 2008 21:31

Godt du fandt ud af det i tide! :)

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 29. okt 2008 21:35

Måske var det en idé at få fat i et akvarie til hende i stedet? Hun lyder til at være en af dem, der er umulige at holde i plastikbure.
Mvh. Pia

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 29. okt 2008 22:44

Hun er en vinterhvid dværghamster, er de ekstra tyggegnavende?

Hun har haft det her bur i nogen måneder, men det er først nu at hun har gnavet i det... Mærkeligt, når hun har haft det så længe  :?
Før det nu, boede hun i sådan et pinkt ét af lidt hårdere plastik, og der gnavede hun aldrig :shock:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 30. okt 2008 00:25

Jeg har haft to, der gjorde det samme - gnvede et stort hul i buret på én nat  :shock:  De fik dog et nyt bur magen til - og der skete ikke noget  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Låst