hamstertoilet - wow!

Beskrivelse mangler
Låst
burrus

hamstertoilet - wow!

Indlæg af burrus » 20. nov 2008 20:53

WOW - ja jeg siger et lige igen - WOW!  :shock:  

jeg ved ikke hvad jeg har gjort - men noget er lykkedes med opragelsen af de hamstere :lol:  

Var lige på besøg hos James og robo'erne for at få olivers bur på plads og indrettet færdigt med hamp osv.

Jeg startede med at lugte - det lugtede overhovedet ikke hos de små...  :shock:
Det skal lige siges at James har gået på spåner og robo'erne på halv spåner / halv hemp  - siden sidste lørdag i efterårsferien!  :shock:  
Jeg sværger at de er ikek blevet skiftet overhovedet! kun fået lidt rent hø en gang i mellem og så fået renset toilettet og fyldt chinchilla sand i toilettet!

hvordan jeg har fået de hamstere så pinligt renlige ved jeg ikke - men vil hamsteren bruge toilettet - så er chinchilla sandet guld værd!  :lol:
de har nu gået 6 uger på ganske alm billige spåner uden det mindste lugt! toilettet er renset dagligt for klumper - men buret lugter nada :shock:  :D   og burene er hverken beskidt eller noget - nææ hamsterne går bare og hygegr sig og bruger pænt deres toiletter :lol:  

er spændt på hvornår de faktisk skal have skiftet bur :lol:  

har tre poser biobase - tror de holder LANG TID!  :lol:  :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 20. nov 2008 20:57

haha tillykke! Sirius er også "renlig" og bruger også kun sit toilet til sådannne ting :lol: det er så sødt når han lige stikker hovedet ud og morgen tisser når jeg står op :lol: ELSKER HAM BARE SÅ HØJT!! undskyld off topic men det eneste i har hørt er han er blevet syg og alt mulig ballade men det er han ikke mere nu er han en rigtig sød hamse fyr  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love: må skirve et indlæg :lol:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 20. nov 2008 22:14

Ja det er skønt med de toiletter. Den eneste grund til Hannibals bur kommer til at lugte er at han tisser i sit hjul. Honeys lugter heller ikke efter 3-4-5 uger....

Ringling

Indlæg af Ringling » 21. nov 2008 09:19

Mine 2 guldere tisser også kun i deres toilet, det er bare fantastisk  :D
Hilsen Lotte
Billede

Låst