kassen måler : l: 70 cm b: 45 cm h: 40 cm
han har huller i længdesiderne som måler 70 cm og på hver side er der
2 huller der måler 2,5 cm og 4 huller der måler 1,5 cm
dvs der er i alt: 4X2,5 og 8X1,5
er det nok?

men der er ikke kommet fugt efter 3 dage hvor det har stået såda og vandet er i en lukket flaske og det står inde på mit værelse i stuetemperatur så kan ikke se hvordan fugten skulle kommeS-C-J skrev:altså jeg vil sige at grunden til at du skal ha mange hylder er pga af fugt.. og så lugter det bare meget slemt på inden tid og ting man begynde at mugge osv...
sys bare du skal lave hulder til der ikke kan være flere :D :lol:
bare sørg for at hamsteren ikke kan nå dem da den kan begynde at gnave i hulderne..
det er skam også helt fintS-C-J skrev:nej okay.. det jo forskelligt hvordan man har det.. giver dig bare ideer og min mening.. :?
fugten komemr helt automatiskliv skrev:så kan ikke se hvordan fugten skulle komme
Og jeg havde også kassen åben en enkelt gang på turen hjem... kunne heller ikke vente til jeg kom hjem med hende alligevelburrus skrev:fugten komemr helt automatiskliv skrev:så kan ikke se hvordan fugten skulle kommenår hamsteren går nede i kassen opvarmes luften og alt dernede - hvis du sætter dig ind i en kold bil oplaver du også at vinduerne dygger til - fordi i udånder varm luft
samme der sker i en kasse med for lidt ventilation
- der er en drikkeflaske med vand i - der fordampe hele tiden lidt vand - det gir også dug![]()
da jeg skulle have starscream med til jylland dukkede hende kasse ret hurtigt - pga der ikke var helt god nok udluftning - så der blev udluftet tre gange på vejen til herning (også fordi min bror var helt tabt i hende og sad med hende hele vejen og snakkede med hende)