Er der nogen andre som har en ide til hvad der kan holde ?
øh ja det er forståeligt :D he he, tror jeg at jeg prøver :Dsabkoch skrev:Da jeg brugte akvarier, viklede jeg ståltråd rundt om flasken og hængte den i ståltråden som var bøjet om akvariets kant - øh er det forståeligt
Det kan du tor jeg vil. Jeg kommer en gang imellem i akvarieudstyrs butik, men ofte skal man bestille hamster tingene inden man kommer for det er ikke sikkert de har det på lager.malthesmor skrev:AnnaR: vil kigge efter de sugekopper, for det er jo nemt![]()
Anette: du fortalte forresten om et sted hvor de flasker med sugekop er billige, er det i ålborg, eller i aars ?, i vores butik i Silkeborg koster de 60 kr hvad jeg syntes er dyrt.
Pragtfuldt!Hopiw skrev:Fandt en tråd på et tysk forum hvor de har et par kreative forslag.
http://das-hamsterforum.de/thread.php?t ... r=0&page=1
jeg limer normalt et "øje" på bunden af flasken også hænger den over kanten med ståltråd.
Orv en masse gode forslag. Jeg har nu også en ide i hovedet, som ikke er vist der, ligner lidt den dyrehandlere har i metal.Lykke skrev:Pragtfuldt!Hopiw skrev:Fandt en tråd på et tysk forum hvor de har et par kreative forslag.
http://das-hamsterforum.de/thread.php?t ... r=0&page=1
jeg limer normalt et "øje" på bunden af flasken også hænger den over kanten med ståltråd.
Øh billigt... ja det var de første gang jeg var i begge forretninger... det ene sted 15 kr, det andet sted 20... anden gang jeg kom det første sted var de så sat op til 40 kr. det andet sted var det fordi det var den sidste og han havde ikke det store salg.malthesmor skrev: øh ja det er forståeligt :D he he, tror jeg at jeg prøver :D
AnnaR: vil kigge efter de sugekopper, for det er jo nemt![]()
Anette: du fortalte forresten om et sted hvor de flasker med sugekop er billige, er det i ålborg, eller i aars ?, i vores butik i Silkeborg koster de 60 kr hvad jeg syntes er dyrt.
Det lyder ikke som Sippy, den koster vist min 60-70 kr for mellem str.AnetteFrost skrev:Øh billigt... ja det var de første gang jeg var i begge forretninger... det ene sted 15 kr, det andet sted 20... anden gang jeg kom det første sted var de så sat op til 40 kr. det andet sted var det fordi det var den sidste og han havde ikke det store salg.malthesmor skrev: øh ja det er forståeligt :D he he, tror jeg at jeg prøver :D
AnnaR: vil kigge efter de sugekopper, for det er jo nemt![]()
Og idag ville jeg så gerne ha haft 2 sæt med hjem og så var der ik nogen... Så jeg skal også på jagt efter et nyt sted hvor de har dem... men skal nok sige til.
Ved hun har prøvet med tape...Lemou skrev:Så længe, jeg ikke har et nyt stativ, så har vi brugt dobbeltklæbende tape og det virker fint... Den skal nok sættes lidt højt oppe, men de kan jo holde med "fingrene".. Hehe
Her i huset er svaret enten tape, dobbeltklæbende eller ej, kebabspyd eller garn...
Nemlig ja, og du var her selv Anette da vi prøvede med smykke lim.AnetteFrost skrev:Ved hun har prøvet med tape...Lemou skrev:Så længe, jeg ikke har et nyt stativ, så har vi brugt dobbeltklæbende tape og det virker fint... Den skal nok sættes lidt højt oppe, men de kan jo holde med "fingrene".. Hehe
Her i huset er svaret enten tape, dobbeltklæbende eller ej, kebabspyd eller garn...