Hej Med Jer..
Er meget i tvivl om hvor jeg skal sætte dette her spørgsmål ind.. Ellers må i jo sige til hvis det er forkert...
Jeg har lige fået en Guldhamster i dag, Han er født den. 28 Maj 08 .
Her kommer spørgsmålet så..;:
Han Vejer 144 G !!
Er det ikke meget for en Guldhamster eller???
Hva vejer jeres da???
Mega !!
Re: Mega !!
Det kommer an på hans bygning, altså hvor lang og bred han er.Snowball skrev:Hej Med Jer..
Er meget i tvivl om hvor jeg skal sætte dette her spørgsmål ind.. Ellers må i jo sige til hvis det er forkert...
Han Vejer 144 G !!
Hva vejer jeres da???
Min største vejer normalt 180g, men er også speciel på det punkt. Mine andre vejer ca. 120g - men der er også guldhamstere hvis "naturlige" vægt er så lidt som 90g.
Hamstere er generelt slanke (som en kartoffel ifølge udstillingsstandarden). Hvis den virker firkantet, er den muligvis for tyk.
Sørg for at den har et hjul og anden aktivitet, og sørg for at der ikke er mange solsikker og nødder i dens foder. Og så se tiden lidt an.
Re: Mega !!
Okay..Lykke skrev:Det kommer an på hans bygning, altså hvor lang og bred han er.Snowball skrev:Hej Med Jer..
Han Vejer 144 G !!
Hva vejer jeres da???
Min største vejer normalt 180g, men er også speciel på det punkt. Mine andre vejer ca. 120g - men der er også guldhamstere hvis "naturlige" vægt er så lidt som 90g.
Hamstere er generelt slanke (som en kartoffel ifølge udstillingsstandarden). Hvis den virker firkantet, er den muligvis for tyk.
Sørg for at den har et hjul og anden aktivitet, og sørg for at der ikke er mange solsikker og nødder i dens foder. Og så se tiden lidt an.
Her kan du se et billed af ham..

- Vedhæftede filer
-
- Cody.JPG (22.86 KiB) Vist 2961 gange
Umiddelbart synes jeg, at han ser lidt buttet ud (f.eks. på forbenet og på bagpartiet), men jeg er altså ikke ekspert på det område.
Det kan bare være 10g han vejer for meget, hvis det er - det kan gøre en stor forskel på en hamster. Og det kan være det ændrer sig af sig selv, nu hvor han er kommet et nyt sted hen.
Det kan bare være 10g han vejer for meget, hvis det er - det kan gøre en stor forskel på en hamster. Og det kan være det ændrer sig af sig selv, nu hvor han er kommet et nyt sted hen.
-
det er forskelligt dyr der enten kommer fra sverige eller har svenske gener eller hvad man skal kalde det kommer godt op omkring de 200 g

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.