RIGTIG FEEED
RIGTIG FEEED
Hej..
Jeg har en dværghamster som vejer 70 g er det ikke lidt meget ??
Hva kan jeg gøre for at den ikke bliver så stor ??
For den bliver ved med at tage på sys jeg... Den får alm. blandet mad..
Den er ca 5 mdr...
Jeg har en dværghamster som vejer 70 g er det ikke lidt meget ??
Hva kan jeg gøre for at den ikke bliver så stor ??
For den bliver ved med at tage på sys jeg... Den får alm. blandet mad..
Den er ca 5 mdr...
- Vedhæftede filer
-
- DSCN1905.JPG (32.58 KiB) Vist 6036 gange
-
Grunden til jeg spurgte som jeg gjorde er fordi jeg lige har stået og snakket om det med mine dyrlæger. Altså om forkert fodring af hamstere kaniner og chins osv.
Ps. Du vil ikke have den ender sådan her. Det er dyreplageri!
http://www.youtube.com/watch?v=GTButIla ... re=related
Ps. Du vil ikke have den ender sådan her. Det er dyreplageri!
http://www.youtube.com/watch?v=GTButIla ... re=related
For det først er jeg ikke en dyreplager , jeg kan ikke gøre for at mit hamster er lidt tyk i det måske lidt for meget . Indrømmer jeg osse gerne.. MEN VIL IKKE HAVE FOLK KALDER MIG FOR EN DYREPLAGER!!!!Hopiw skrev:Den er så fed det ikke er sødt, men synd for den.
Fjern alle nødder, solsikkekerner og snacks fra dens kost.
Også få den ud og løbe i en løbegård eller noget.
Her er et billede af den mad HAN får:!!
- Vedhæftede filer
-
- DSCN1906.JPG (34.74 KiB) Vist 6003 gange
HVORNÅR HAR JEG KALDT DIG DYREPLAGER?!Snowball skrev:For det først er jeg ikke en dyreplager , jeg kan ikke gøre for at mit hamster er lidt tyk i det måske lidt for meget . Indrømmer jeg osse gerne.. MEN VIL IKKE HAVE FOLK KALDER MIG FOR EN DYREPLAGER!!!!Hopiw skrev:Den er så fed det ikke er sødt, men synd for den.
Det "foder" du viser er snacks. Ville foreslå dig at tage en tur i dyrehandleren også få fat i noget rigtig hamsterfoder. Vital laver noget fint hamsterfoder.
Tror ikke der er nogen der vil kalde dig dyreplager, men din hamster burde altså komme på skrump.
Dit foder ligner det jeg giver mine. Støvsug det for alt hvad der hedder nødder, solsikkekerner. Lad kun korn og piller blive. Hvis den ikke løber i sit hjul, så sæt den i en løbegård eller køb en kugle til den. Det trænger til lidt motion, tror jeg.
Det er desuden lidt dårlig stil at skrive hele sætninger med store bogstaver på et forum. Det betyder at du står og skriger folk op i hovedet.
Dit foder ligner det jeg giver mine. Støvsug det for alt hvad der hedder nødder, solsikkekerner. Lad kun korn og piller blive. Hvis den ikke løber i sit hjul, så sæt den i en løbegård eller køb en kugle til den. Det trænger til lidt motion, tror jeg.
Det er desuden lidt dårlig stil at skrive hele sætninger med store bogstaver på et forum. Det betyder at du står og skriger folk op i hovedet.
mvh Desiree
Hopiw skrev:HVORNÅR HAR JEG KALDT DIG DYREPLAGER?!Snowball skrev:For det først er jeg ikke en dyreplager , jeg kan ikke gøre for at mit hamster er lidt tyk i det måske lidt for meget . Indrømmer jeg osse gerne.. MEN VIL IKKE HAVE FOLK KALDER MIG FOR EN DYREPLAGER!!!!Hopiw skrev:Den er så fed det ikke er sødt, men synd for den.
Det "foder" du viser er snacks. Ville foreslå dig at tage en tur i dyrehandleren også få fat i noget rigtig hamsterfoder. Vital laver noget fint hamsterfoder.
Okay du kalder det snaks.. Det er det foder jeg har købt i dyrehandleren og de siger det er til hamster osse... Så hvordan kan jeg vide bedre hvis i mener det er snacks.. Alle de andre hamster vi har har ikke taget skade af det mad.. såå forklar lige det?
Okay må i da undskylde...Desiree skrev:Tror ikke der er nogen der vil kalde dig dyreplager, men din hamster burde altså komme på skrump.
Men jeg tager osse alt fra som nødder og den slags. Og den løber da osse i sit hjul.. Så ved ikke hva jeg ellers skal gøre..