"Hvad er godt som tilskudsfoder til nervøse hamstere?&q

Beskrivelse mangler
Låst
AnnaR

"Hvad er godt som tilskudsfoder til nervøse hamstere?&q

Indlæg af AnnaR » 9. feb 2009 23:00

Jeg har tænkt over dette spørgsmål lidt tid nu: Hvad er godt som tilskudsfoder til nervøse hamstere?
Det står nemlig på forsiden af forummet under kategorien Foder og tilskud. Dog synes jeg ikke spørgsmålet hører til under Foder, da jeg ikke tror det kan kureres med det.

Så nu vil jeg gerne høre om der er nogle der har et godt svar på dette spørgsmål?
Min unge på ca 2½ måned tror jeg vist godt man kan kalde nervøs. Hun hopper op når man kommer ind i rummet og så gemmer hun sig tit. Generelt er hun meget jumpy og bliver meget forskrækket når man nærmer sig med en hånd. Nogle gange har jeg tænkt om hun ikke kan se eller høre. Det er dog blevet bedre med alderen, men synes stadig at det er mærkeligt. Men hun er heller ikke helt tam endnu. Når hun så kommer op og jeg sidder med hende i sofaen sidder hun bare helt stille. Går en lille smule frem og tilbage på mine lår, men ellers er hun vist bare bange.

Tror i bare jeg skal give hende tid? Alle bud er velkomne...

Heschen

Indlæg af Heschen » 9. feb 2009 23:56

Vores nye hamster har det på same måde.
Den er godt nok heller ikke mere end 6-8 uger gammel, men den suser også ind i hulen hvis man lige kommer gående ind i stuen. Andre gange kan man sidde og snakke med den i 5 min og så lige pluslig bliver den bange helt uden grund og suser ind i hulen....

Vi er dog ikke kommet helt så langt som at have den oppe endnu.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 10. feb 2009 08:11

tja... mine har altid været glade for de der drops eller rosiner.

men jumpie hamster har jeg aldrig rigtig haft nogen af. Men hvad med en kugle de kan løbe i på gulvet? de er lukket inde og så er det ikke sikkert at verden virker så farlig?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Låst