Mine 5 Cinnamon drenge,Alle har fået en 1.værelses lejlighed

Beskrivelse mangler
Låst
malthesmor

Mine 5 Cinnamon drenge,Alle har fået en 1.værelses lejlighed

Indlæg af malthesmor » 17. feb 2009 23:25

Ja mine drenge er jo godt påvej til at blive 7 uger, er de på Lørdag :wink:
Flere af dem  har de sidste dage været lidt fugtige i pelsen på siderne, rendt rundt og snust hinanden bagi :lol: , det ser ret så sjovt ud, men hvad går det lige udpå ?

Min tanke er at de er kønsmodne og prøver at finde deres "sexualitet", de forsøger vel også at lave en rang orden  :lol:
Det våde på siderne er det deres duftkirtler som gør det ?

De sloges også uden lyd, så regner med at det er i leg, de er fineste venner ellers, ligge tæt op af hinanden i deres "seng" og sover.Den mindste af dem alle Baloo er den værste han udfordrer de andre til "hamster wrestling" i deres sandbad, står oppe i sandbadet og sloges med de andre på skift, i sandbadet.
Senest rettet af malthesmor 26. feb 2009 21:42, rettet i alt 2 gange.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 17. feb 2009 23:29

det på siderne er deres duftkirtler... et sandbad til dem vil også være en god ting til deres pels.

det andet ved jeg endnu ikke meget om :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. feb 2009 15:34

Jeg vil tro, de er ved at blive kønsmodne, så hvis de var mine, ville jeg skille dem ad. Det er aldrig til at vide, hvornår den sjove leg bliver til alvor.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 18. feb 2009 16:08

Jeg holder øje med dem, tror de vil komme med lyde når det ikke er for sjovt mere, håber at de kan gå sammen til udstillingen, da jeg ellers skal til at være MEGET kreativ, har jo ik lige 5 ekstra bure, skal i forvejen bruge 2 imorgen til Dana´s unger.
Men har overvejet at hvis det er lille Baloo som er "ballade mageren" må jeg flytte ham :wink:

Anette: De har skam sandbad, har jeg skrevet øverst oppe, de bruger det til "Hamster Wrestling", en hel ny sportsgren i hamster miljøet i Silkeborg  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Lykke

Indlæg af Lykke » 18. feb 2009 18:14

Jeg tror, det kan være en god start at flytte ballademageren eller den ting, de bliver uvenner over, hvis det virker alvorligt self.

Jeg havde jo f.eks. to guld-hunner der kæmpede om "reden", fordi de ikke begge kunne være der. Da jeg fjernede den, lavede de bare en ny fælles rede og alt var fryd og gammen.

Men det lyder jo næsten som om det er sandbadet, de kæmper om?

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 18. feb 2009 18:47

hov... havde ik lige fanget det med sandbadet :oops:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 18. feb 2009 21:31

Lykke skrev:Jeg tror, det kan være en god start at flytte ballademageren eller den ting, de bliver uvenner over, hvis det virker alvorligt self.

Jeg havde jo f.eks. to guld-hunner der kæmpede om "reden", fordi de ikke begge kunne være der. Da jeg fjernede den, lavede de bare en ny fælles rede og alt var fryd og gammen.

Men det lyder jo næsten som om det er sandbadet, de kæmper om?
Mette: som du ved observerer jeg mine unger meget, og som vi skrev sammen om den anden dag virker det ikke alvorligt, der er ik lyd på når de "ruller" rundt :wink: de sover stadig sammen i den store "seng" tror det var en god ide jeg fik, tror ikke de ville sove sammen hvis de var uvenner :)

Anette: det er okay, det er såå nemt at overse noget :wink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 18. feb 2009 21:33

vil forresten lige sige at jeg tror ikke du ville være itvivl hvis dine hanner ikke kan sammen.... jeg måtte jo tage en fra af hannerne for stars kuld, men de var også 7 næsten 8 uger, så du vil ikke være itvivl...

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 22. feb 2009 10:23

Ja så måtte vi flytte en ballade mager i ene bur i aftes.
Jeg lå og blundede på sofaen, vågnede ved at min kæreste lars farede op, den HB dreng, rendte rundt og var ond ved de andre 4 på skift, han blev øjeblikkelig fjernet og sat i et andet bur.
Godt at Lars var vågen, ellers vil jeg ikke tænke på hvad der kunne være sket :( .
ALLE har det godt og stor trives vejer i gennemsnit 90 g  :D

liv

Indlæg af liv » 22. feb 2009 10:30

ja det har jeg også lige oplevet med mine dværghunner. heldigvis står de på mit værelse så jeg vågnede straks da der kom et alvorligt skrig fra et af burene! :shock: jeg havde godt lagt mærke til den ene hun var mere agresiv på de andre hunner med havde ikke tænkt mere over det. Heldigvis var den sidste han blevet solgt samme aften så jeg havde et bur frit og flyttede derfor den ene hun kl ca 3 om natten :roll:  :lol: de andre går stadig to går stadig sammen og der er ikke nogen problemer men har et ekstra bur hvis det skulle gå galt :)

så du har gjort det helt rigtige! sørg nu bare for at den han der er flyttet får lidt extra omsorg så han ikke ender med at blive deprimeret.. det gjorde min ene han unge nemlig :cry: ikke spor sjovt at se den bare sover og spiser og har mistet modet til mennesker.. men da han så blev solgt er alt gået meget bedre siger de nye ejere i hvertfald :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 26. feb 2009 21:54

Ja som overskriften siger er de 5 drenge ikke sammen mere, flyttede jo først 1, den anden aften måtte jeg så flytte Mickey da de andre 3 var ude efter ham, mickey havde sovet alene et par dage, og opdagede så den anden aften at han havde en lille rift ved næsen, så han flyttede.
Ja så her i aften var der er værre skrigeri fra de 3 resterende i buret, de sloges og jagtede hinanden rundt i buret, så turde ikke lade dem gå sammen mere, så alle har nu fået en 1 værelses lejlighed .
oo00Dog uden låg00oo :lol:  :lol:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. feb 2009 22:09

Det lyder godt. Jeg tænkte nok, det var lige om hjørnet med en flyttedag. De er jo ved at være voksne.  :D

Jeg har selv lige flyttet en af Lucy's unger (han) over i et andet bur, da han var lidt for interesseret i hendes bagdel.  :)

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 26. feb 2009 22:24

Mahonia skrev:Det lyder godt. Jeg tænkte nok, det var lige om hjørnet med en flyttedag. De er jo ved at være voksne.  :D

Jeg har selv lige flyttet en af Lucy's unger (han) over i et andet bur, da han var lidt for interesseret i hendes bagdel.  :)
Ja det jo det de er, nu håber jeg godtnok at de 4 tøser af Dana´s som er 5 uger idag kan enes, ellers har jeg et stort problem, har ALLE brugbare bure i brug :wink:

Låst