Tørrede melorme
Tørrede melorme
Har set man kan købe tørrede melorme i en dåse, og det er jo nemmere end at have dem levende. Kan man blande dem i foderet ligesom det bliver anbefalet at man blander kattefoder i? Eller er det bedre bare at blande kattefoder i?
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
Jeg har investeret i en dåse tørrede melorme til mine. . . og bruger det som "godbidder" de får af mig. Desværre nægter både min guldhamster (Abrikos) og den ene dværg (Vaks) vedholdende at spise dem
. Det virker som om de frastødes af duften af dem (de lugter kraftigt!). Den eneste der gider dem, er så den anden dværg, Bamse. Til gengæld er han så helt elektrisk med dem
Bare så du er forberedt på det altså ikke er helt sikkert din hams vil bryde sig om tørrede melorme
Iøvrigt blander jeg ikke hverken kattetørfoder eller andet animalsk protein i deres foder. Jeg foretrækker at give dem et styks tattetørfoder eller andet dagligt som godbid. På den måde får de hverken for meget eller for lidt - og det er et hyggeligt ritual for både mig og hamserne![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![htvivl :htvivl:](./images/smilies/undecided_146.gif)
![tunge :tunge:](./images/smilies/tongue_106.gif)
Bare så du er forberedt på det altså ikke er helt sikkert din hams vil bryde sig om tørrede melorme
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Iøvrigt blander jeg ikke hverken kattetørfoder eller andet animalsk protein i deres foder. Jeg foretrækker at give dem et styks tattetørfoder eller andet dagligt som godbid. På den måde får de hverken for meget eller for lidt - og det er et hyggeligt ritual for både mig og hamserne
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)