hej mit hamster er kræsent.
hvil i ikke give nogle gode råd til foder
foder til et kræsent hamster
har selv oplevet hamstere der var kræsne med deres godbidder...
men med tørfoderet holdt jeg fast ved det vi havde og de spiste det til sidst alligevel...
overvej om du måske giver for mange godbidder så den ikke gider sit almindelige foder fordi den er mæt af godbidderne...
kig efter blandinger uden alt for meget korn og kaninpiller i.. det er oftest det jeg har set efterladt ved burskift her...
hvor ofte fodrer du og hvor store mængder? og hvad slags hamster er det?
Overvej om du måske giver for stor en portion mad og for hurtigt giver nyt så den kun tager de lækreste ting fra såsom solsikker og andre usunde ting...
men med tørfoderet holdt jeg fast ved det vi havde og de spiste det til sidst alligevel...
overvej om du måske giver for mange godbidder så den ikke gider sit almindelige foder fordi den er mæt af godbidderne...
kig efter blandinger uden alt for meget korn og kaninpiller i.. det er oftest det jeg har set efterladt ved burskift her...
hvor ofte fodrer du og hvor store mængder? og hvad slags hamster er det?
Overvej om du måske giver for stor en portion mad og for hurtigt giver nyt så den kun tager de lækreste ting fra såsom solsikker og andre usunde ting...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Prøv med altromin det er piller så han ikke kan sortere og min elsker det, det gør også at du kan give mindre godbidder for så er de mere intrasanter eftersom det kun er piller udover dem og mindre godbidder betyder at den spiser flere piller med de gode vitaminer og så burde han tage på.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy