Dyr i foderet!

Beskrivelse mangler
Låst
damgaard1986

Dyr i foderet!

Indlæg af damgaard1986 » 25. okt 2011 07:39

Fandme bittert at opdage dyr i det foder man har købt i dyrehandel til 50 kr!! Hele lortet er smidt i containeren og har valgt at bestille hamster crispy fra Luxshoppen. Har heldigvis en smule andet foder tilbage herhjemme, det er bare ikke liiige det han er mest vild med. Så glæder mig virkelig til forsendelsen fra Luxshoppen dukker op, de har indtil videre ikke skuffet mig med deres varer.

Tænker på om dyrene i foderet kan være skyld i at han ikke rigtig har gidet sin mad på det sidste? :?
Lykkelig ejer af hygge-hybriderne Peanut & Snif :hlaugh:

Lykke

Indlæg af Lykke » 26. okt 2011 21:12

bvadr!

Det kommer måske an på hvilke dyr der er tale om, men umiddelbart nej. Hamstere i naturen spiser jo insekter og det er derfor vi fodrer dem med melorme eller en proteinerstatning.
Men foderet er måske gået hen og blevet kedeligt.

damgaard1986

Indlæg af damgaard1986 » 28. okt 2011 06:31

Lykke skrev:bvadr!

Det kommer måske an på hvilke dyr der er tale om, men umiddelbart nej. Hamstere i naturen spiser jo insekter og det er derfor vi fodrer dem med melorme eller en proteinerstatning.
Men foderet er måske gået hen og blevet kedeligt.
Dyrene i hans foder havde uden tvivl levet af de få jordnødder der var i, da der var temmelig tydelig spor efter dem i disse. Og de dyr der er tale om var bille-lignende. Han havde jo, som du også skriver, nok spist dem hvis jeg havde fodret videre uden at opdage det, men når man nu har set der er utøj i, ja så smider jeg det da i hvert fald ud.

Hamster crispy'en fra Luxshoppen er også ankommet, skal hente pakken på posthuset i dag, så må vi se hvad herren mener om dette foder :lol:

Tak for svaret.
Lykkelig ejer af hygge-hybriderne Peanut & Snif :hlaugh:

Lykke

Indlæg af Lykke » 29. okt 2011 15:25

Jeg ville bestemt også smidt foder med dyr i ud - om ikke andet så for at de ikke skal brede sig til menneskemaden...  :?

Låst