Hejsa :D
jeg kan se at du kun har haft din nye hamster i et par dage? Det kan bestemt være en stor del af årsagen til hvorfor han bider. Han skal have tid og ro til at vænne sig til sine nye omgivelser og lære dig, din lugt og stemme at kende. Han kender dig slet ikke endnu, så det er meget skræmmende for ham at komme op til alle mulige, det kan være derfor han bider jer - for at forsvare sig. Giv ham tid og ro og så tror jeg det vil gå bedre. Læs evt. mere om hvordan du gør ham tam her:
http://www.hamsterland.dk/tam.htm
Hvor har du købt ham? Jeg oplever, at der er meget forskel på hvor man køber en hamster. Hos en opdrætter er de typisk meget mere vandt til mennesker og bliver snakket med dagligt end i en dyrehandel, hvor de har meget lidt menneskelig kontakt. Det betyder rigtigt meget når man skal gøre hamsteren tam, det går ligesom nemmere med dem, som er vandt til mennesker i forvejen - synes jeg i al fald :D
Jeg håber, at mit svar har kunnet hjælpe dig lidt på vej i din nye tilværelse med din hamster og ønsker dig held og lykke med at gøre ham tam