Skriv også meget gerne hvor det kan købes, og om de kan fåes i små portioner
![:wink:](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f609.png)
fusk at du kan få dine til at spise altromin.. det kan jeg simpelthen ikke få mine kinesere til.. (ja - jeg gav op da 7 ud af 8 ikke havde spist i 4½ døgn, og da jeg så gav dem lidt af deres normale foder igen lå altrominen bare i buret i en måned uden de overhovedet gad snuse til det... :? )darkangel87 skrev:Jeg bruger altromin,
for mig er det det perfekte foder til campbells, for de kan ikke sortere i det og kun spise alt det fede, det indeholder alt de skal bruge i de rigtige forhold, så skal jeg så give lidt killinge tørkost ved siden af, og så får de melorme som guf.
Samtidig er altromin med til at slibe deres tænder.
Grunden til jeg bruger det er fordi jeg har erfaringer med at campbells kan blive ret overvægtige hvis de kan sortere sig til alt den fede mad, og det er ikke sundt for en art der kan have tendens til sukkersyge.
Hvis nogle af dem ser lidt tynde ud får de noget hamster crispy oveni, men det bliver ændret til noget andet fordi det nye indeholder for meget korn.
mine drægtige hunner og hunner med unger får hamstercrispy også, for at give ungerne en ekstra god start, og så får ungerne det lidt tid efter de er taget fra moren.