Hej alle!
Jeg har skrevet en tråd ang. min dværg Mikkel, som lider af meget kløe.
Han har nu tabt sig meget og før vi tør behandle med Imovec, skal han tage på igen i en fart
Han er derfor kommet på fede-op kur, og får alle sine livretter, problemet er bare, at hans livrettet er salat og agurk, hvilket man jo ikkw tager voldsomt på af.
Han får Hamster Crispy som har højt indhold af korn, han elsker pinjekerner og hørfrø, som han også får og havregrød kan også godt ligw klemmes ned. Jeg har de sidste gange lavet den med killingemælk, for det virker bare på ham - og han kan også godt lide bare at få en dråbe killingemælk - må han godt få det??
Hvad kan jeg ellers give, som har højt kalorieindhold, så han kan tage på i en fart?
Kattemad/hundemad gider han ikke, så det duer desværre ikke. Han vil hellere ikke spise melorme
Alle råd modtages med kyshånd!
God mad, som kan fede op
God mad, som kan fede op
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Re: God mad, som kan fede op
Jeg har noget modermælkserstatning til killinger som jeg brugte da mine hamsterunger skulle flaskes op. Du må gerne komme og hente en pose af det, hvis du kommer forbi aalborg Har alligevel så meget jeg ikke når at få det brugt
Re: God mad, som kan fede op
Åh, tusind tak! Det ville være alletiders, Nikoline Jeg sender dig lige en besked på Facebook.Luna skrev:Jeg har noget modermælkserstatning til killinger som jeg brugte da mine hamsterunger skulle flaskes op. Du må gerne komme og hente en pose af det, hvis du kommer forbi aalborg Har alligevel så meget jeg ikke når at få det brugt
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.